Sanne

Lieve GSV'ers,

Wil jullie graag attent maken op een mooi initiatief van Dorcas. Via het Anti-Honger Korps verspreidt Dorcas voedsel in noodgebieden. Geef elke dag gratis een maaltijd weg door op het logo van één van de adverteerders te klikken.
Lees voor een verantwoording van e.e.a. gewoon even rustig de site door!
Misschien een idee om voedselhulp.nl als startpagina in te stellen...

Groetjes Sanne

Toffe actie! Kan dit niet ff een stickie worden?

En dan het volgende truucje om een gezin eten te geven: verwijder je internet cookies en klik opnieuw!!!

Jullie zorgen toch wel dat er elke dag weer een voedselpakket bijkomt he?

Hopla!

Toffe actie zeg!

Lieve Webcie, waar moet een onderwerp aan voldoen om een stickie te worden? Mag het ook als het levens redt?!

Ik ben het helemaal met je eens Marrita! Een geheugensteuntje om dit elke dag te doen is zo gek nog niet!

Sanne schreef: En dan het volgende truucje om een gezin eten te geven: verwijder je internet cookies en klik opnieuw!!!

Dit lijkt me niet de bedoeling. Ik denk dat we de genereuze sponsoren beter met een fair-use-houding kunnen benaderen.

Gewoon een luttel bedragje storten lijkt me idd een beter idee, straks stoppen ze met die giften als blijkt dat iemand met eenzelfde ip adres wel 10 keer op een dag klikt...zou jammer zijn. Iedereen kan toch wel een eurootje of 5 missen lijkt mij!

Jaap schreef:
Sanne schreef: En dan het volgende truucje om een gezin eten te geven: verwijder je internet cookies en klik opnieuw!!!

Dit lijkt me niet de bedoeling. Ik denk dat we de genereuze sponsoren beter met een fair-use-houding kunnen benaderen.

Is ook wel weer waar. Ik weet eigenlijk ook niet eens hoe het werkt, maar las het ergens. Dus heb het zonder nadenken overgenomen. Maar je hebt gelijk Jaap, eerlijkheid duurt het langst.

ARD schreef: Gewoon een luttel bedragje storten lijkt me idd een beter idee, straks stoppen ze met die giften als blijkt dat iemand met eenzelfde ip adres wel 10 keer op een dag klikt...zou jammer zijn. Iedereen kan toch wel een eurootje of 5 missen lijkt mij!

Ja maar dit is toch een stuk makkelijker... en ze gaan echt niet zomaar stoppen met die actie. Hopla, weer eentje.