Rienk

Maandag organiseert de Accu van de OCSG een praiseavond met als thema "Awesome God". Vanaf half acht staat de koffie klaar. Allemaal komen dus!!!

tof!!! Kga kijken of ik kan komen!!

Toffe poster!

Gaaf thema! Ga zeker proberen te komen!

als we niet te moe zijn van regenboogkamp.... ;)
idd mooi thema en poster!!

Klinkt gaaf inderdaad, heb ook andere verenigingen over gehoord, wordt leuk volgens mij! gaat gsv ook massaal heen..?!

Ik kan helaas niet. Maar geniet ervan!

Ik denk dat de GSV massaal sjaak-afhaak gaat spelen, iedereen wil vroeg slapen. ;) ben ik zelf tenminste wel van plan.

Ik kom wel denk ik. Lijkt me leuk!

ik kan zeker weten komen en ga bij deze zeker weten ook.

als OCSG vertegenwoordiger ben ik zeker weten van de partij, lijkt me leuk
tot straks!

Ik ben er ook bij als ik wakker genoeg ben...

ik vond het tof!!! Nog met leuke mensen gepraat enzo.
Toppie!!

Het was mooi! Ik ben blij dat ik geweest ben. Huttenga heeft goed gesproken over Gods grootheid en ontzagwekkendheid. Ook de liederen vond ik erg mooi en een goede toetsenist is altijd fijn! Heel stimulerend, bemoedigend en bovendien ook gezellig, zo'n avondje!

Ik ben net zo enthousiast (!), ondanks mijn aanvankelijke aarzeling toen ik zag dat het niet in de kerkzaal zelf was maar in een zaaltje er achter. Gelukkig niet die muffe waar wij altijd zaten. En die Huttenga is inderdaad veel te goed bezig.

inderdaad, en ik kende alle liederen! dat vond ik ook wel tof. weer lekker geintegreerd met de rest van de aanwezigen, kon ook bijna niet anders, want de GSV was helaas zwaar ondervertegenwoordigd.

valt toch best mee? waren met zn 7en ofzo. was wel prima avondje. zou bijna last van je nek krijgen dat je nu in eens van een blaadje moest lezen..