Carloz

Piepels,

teruggekomen van het paco (met een tussenstop bij mijn grote broer), ging ik op zoek naar mijn fiets op het station. Toen ik mijn fiets bijna had gevonden, zag ik in mijn ooghoeken twee journalisten aansnellen, die tegen elkaar fluisterden: 'die moeten we hebben'. Ze hebben mijn mening gevraagd over het beleid van Gemeente Groningen t.a.v. fietsen op het station, en deze heb ik dan ook voor de kijkers van Groningen op tape laten zetten.

Tijd: 17.30
Duur van het interview: 5 minuten
Verwachte uitzendtijd: 15 seconden
Zender: OOG-tv

Het ging over het nieuwe beleid van de gemeente (APV) dat ze je fiets na 4 weken, weg gaan halen van het station, ookal staatie goed geparkeerd. Mijn fiets stond in dat enorme vak van het station, en ze hadden er een sticker om gedaan (door mijn spaken), zodat ze weten hoeveel weken de fiets er al staat. Elke week hebben ze een ander kleurtje, en mocht de fiets er té lang staan, dan wordtie weggehaald en meegenomen (misschien worden de sloten doorgeknipt, als dat nodig is), en dan mag je em bij de sontweg weer ophalen nadat je de boete hebt betaald...

Ik ben benieuwd welke woorden ze van me uitzenden, maar het is toch weer een stukje zendtijd :lol:.

Vriend Niels

Had jij ook de geluidsman met een paardenstaart?

Nee, man met kort haar.
Hebben ze dan meerdere camera ploegen bij OOG-tv?

Zeg, begrijp ik het goed dat als jij je fiets daar neerzet en ik van een andere fiets de sticker van vier week geleden verwijder en op jou fiets hang.....

amice fietsenmaker, dat begrijp je heel goed; maar je moet dan wel weten welke kleur sticker van 4 weken geleden is...

Ik kijk wel even!

Carloz schreef: en ze hadden er een sticker om gedaan (door mijn spaken), zodat ze weten hoeveel weken de fiets er al staat. Elke week hebben ze een ander kleurtje

hela ik heb vorig jaar met mn huisgenootje 4 weken lang 1x in de week fietsen lopen tellen op het station en daarvoor moesten wij ook stickers plakken zodat men wist hoe lang sommige fietsen er stonden. grappig dat ze er nu dus ook echt werk van maken. alleen snap ik het aan de andere kant niet want wij kwamen relatief maar heel weinig fietsen tegen die er 4 weken lang stonden.
(dit werk was uiteraard niet vrijwillig :D )

minkcie schreef: [..] (dit werk was uiteraard niet vrijwillig :D )

Ow, had je 'n taakstraf?

Carloz schreef: (APV)

Goedzo!