keet

Hieronder volgt een heel mooi voorstel van ons Amsterdamse zusje, het enige jammere is dat ze het presenteren als hun eigen geniale idee en dat een GSV-senator ermee op de proppen kwam. Hoe dan ook, denk erover na en noteer het! Binnenkort volgt meer informatie.

Amicae amicique,

Uw zustervereniging de GSVA 'Petrus Plancius' heeft een mooi plan, al zeggen we het zelf. Een van onze leden bewoont een sportpark vlak onder Amsterdam. Het is van De Nederlandse Bank geweest, maar nu niet meer in gebruik. Hij heeft de beschikking over twee volwaardige en een wat kleiner voetbalveld, veel douches en kleedkamers, een grote kantine met keuken, een kleine sportzaal en de Amstel, waarin fantastisch gezwommen kan worden, ligt op een steenworp afstand. Wij hebben hier een aantal keer een verenigingsweekend gehad, en het was fantastisch. Rechtgeaarde christenen als we zijn, willen we dit niet voor onszelf houden, we willen onze zusters hier dolgraag van mee laten genieten.

Wij willen daarom graag in het weekend van 6 tot 8 juli een feest- en sportweekend organiseren op sportpark Van Langevelde aan de Amstel. Het zal er ongeveer als volgt uitzien:

  • Er is plaats voor maximaal 150 man
  • Er kan geslapen worden in zelf meegenomen tentjes
  • Sanitair is aanwezig
  • Er zal op vrijdagavond een groot feest gehouden worden, waarvoor geen geluids- en tijdsbeperkingen gelden
  • Op zaterdag wordt er een serieus interamicaal sporttoernooi georganiseerd met (afhankelijk van de belangstelling) voetbal, volleybal, softbal, tafeltennis, zwemmen, hardlopen, pokeren, klaverjassen en wie weet wat nog meer. Het liefst willen we zoveel mogelijk met verenigingsteams doen, zodat er flink wat competitie is. Hardlopen en zwemmen zal dus ook in estafettevorm gebeuren
  • Er zal ook een grote en prestigieuze debatwedstrijd worden georganiseerd, op vrijdag- of zaterdagavond
  • Of er een zondag zal zijn en hoe die eruit zal zien is nog niet geheel duidelijk, maar het lijkt wel mooi om zondagochtend in de open lucht een samenkomst te houden met een goeie spreker en een goeie band, als dat tenminste geluidstechnisch kan
  • Voor eten en drinken wordt natuurlijk gezorgd
  • De prijs voor het weekend (inclusief drankafkoop!) zal waarschijnlijk ergens tussen de 25 en de 40 euro liggen. Hoogstwaarschijnlijk dichter naar de 25 toe, maar ik houd een slag om de arm. In ieder geval: dat kost een normaal weekend u ook, in ieder geval als u op één van de avonden de kroeg induikt of als u gasten te eten krijgt.

U denkt wellicht: leuk en aardig allemaal, maar wat moet ik hiermee? Nou, dat hoort u binnenkort. De vraag is nu of u, als u belangstelling heeft, de data in uw agenda zou kunnen reserveren. Binnen afzienbare tijd zult u informatie ontvangen over opgeven enzo.

Nou, ik hoop dat iedereen er een beetje zin in heeft gekregen en dat het een knalfestijn gaat worden.

Amicaliter,

Hugo Scherff
Praeses der GSVA 'Petrus Plancius' h.t.

Van wie het idee ook mag zijn, het is in ieder geval een prachtig idee. Lijkt me gaaf, zo'n weekend!

Mij ook! Vooral de batwedstrijd.

Alles klinkt prima, lijkt me wel leuk. Alleen een puntje van orde: verplaats de dienst van zondagochtend naar zondagmiddag, het kan snachts namelijk spoken op een camping, zeker als die bezet wordt door 150 studenten.

Inderdaad, zo'n zondagochtend zou het weekend flink kunnen verpesten... Maar verder lijkt het me wel vet, ik ga het noteren.

Superleuk, ik meld me vast aan voor de zwem estafette. Weer es wat anders dan een potje gereformeerd volleybal. Hoewel, is de Amstel net zo 'schoon' als de HP...?

Klinkt tof, heel tof zelfs. Hoe vast staat die datum?

Eerst zien dan geloven. Een student die die beschikking heeft over een half sportpark...daar wil ik wel bij zijn!

Ik ken de gast, het is waar. Anti-kraak geloof ik, kan bijna niet anders.

lijkt me ook wel toppie!

als die datum gauw echt vast komt te staan wil ik ook wel proberen vrij te krijgen :) lijkt me wel tof!!

Lijkt me super gaaf maar volgens mij ben ik dan 'helaas' al een potje aan het beachvoetballen in scheveningen.

scheveningen, dan ben je al wel aardig in de richting

Maar idd, dit is een tof plan! Ben wel benieuwd of dit dan de uiteindelijke datum wordt...

Klinkt idd erg goed, alleen kan ik dat weekend ook al niet volgens mij :S Vertrek dan voor een weekje Tjechie

Aj, midden in mn tentamenperiode... Maar het lijkt me wel erg gaaf om er bij te zijn, dus ik ben waarschijnlijk wel van de partij.

Sodewokkel, dan heb ik ook nog een tentamen daarna....verschuiven dus!

N.B. Steendam

Als ik dan niet aan het liften was zou ik zijn gegaan.