feestcie TaM

Aanstaande vrijdag zal Trajectum ad Mosam haar allerlaatste Dies Natalis beleven. Dat verdient natuurlijk een feestje. En u bent allen uitgenodigd om dit met ons mee te vieren in het aansluitende amicale feest.

tot dan!

van wie kan isk zo'n novcie veto-vestje lenen?

Treurig verhaal. Maar het was ook wel een tamme vereniging.

Vertel het treurige verhaal eens? Is het uitsterven van de vereniging gepland na deze dies? Zeg maar een soort van euthanasie bij ondragelijk verenigingslijden. Is dit wel ethisch verantwoord?

feestcie TaM schreef: haar allerlaatste Dies Natalis beleven. Dat verdient natuurlijk een feestje

Tsja... :? dat moet toch es uitgelegd worden idd!!

ze stoppen ermee... per 26 juni of zo. finito. Basta. Opgeheven.

Lekker is dat. Hef je je vereniging op, ga je dat vieren...

Toch jammer, maar met 3 mensen vorm je nou eenmaal geen vereniging. Eenmanssenaat, eenmansnovcie, brr.

Ze bestaan volgens mij nog uit 15 man... eh vrouwen. Wel een eind treinen voor een feestje, maar het is voor de verandering niet op dinsdag :)

AMH schreef: Toch jammer, maar met 3 mensen vorm je nou eenmaal geen vereniging. Eenmanssenaat, eenmansnovcie, brr.

De Senaat bestaat uit de volgende functionarissen:

Praeses – Carien van der Lugt
Abactis – Annieke Borst
Fiscus – Mieke Bareman

Een drievrouwssenaat dus. Wel tof dat ze een eigen soos hebben trouwens en 10 commissies, voor wel 15 leden!

Oh en ze hebben ook Harm, maar dan vrouw, de Archivaris:

zo das genoeg gespam, ben de frustratie weer kwijt.

Christine Vreugd

He, wat moeten jullie met een foto van mn zus! Even wat rechtzetten: Zij is al geen archivaris meer, dat is iemand anders inmiddels (die dus niet meer heel veel te doen heeft)

En ja, ze hadden nog wel 15 leden ofzo, maar volgend jaar zouden er maar drie overblijven. De rest stopte er sowieso al mee omdat ze klaar zijn met studeren enzo. En het aantal eerstejaars loopt daar ook nooit zo hard... (wie wil er dan ook in Maastricht studeren?)

Anyway... is er nog iemand heen geweest? Of durft niemand 'helemaal' naar Maastricht te reizen?

Ik zou er heen maar had een k*tweekend. Ik heb wel met je grote zus gepraat, maar dat was virtueel.