masterroom

Beste Student,

Afgelopen maand is 'live' gegaan. De kans op succes wordt groter naar gelang wij meer reacties op ons concept krijgen. Dus in het belang van student & ouder, vragen wij jullie een paar vragen in te vullen.

Voor studenten kan dat via

Voor ouders kan dat via

Onze hartelijke dank. Marc Winters / MASTERROOM

Beste Marc,

misschien dat je eerst iets meer kunt vertellen over je nieuwe concept voordat we een of andere link moeten aanklikken. Over wat voor concept hebben we het überhaupt?

BVD!

Dat heet een link.

Ik vraag me af waarom ik persoonlijke gegevens moet invullen. Is dit strikt noodzakelijk?

nee, ook zonder kun je m versturen.

Dank voor jullie eerste reacties. Hier maar even de antwoorden op een rij.

  • alle info staat inderdaad op www.masterroom.eu. Maar schroom niet te mailen als je nog een vraag hebt (via contact)
  • de persoonlijke vragen stellen we inderdaad als je op de hoogte wilt blijven voor het geval we starten met een bouwproject in Groningen. Maar het is zeker niet verplicht. Aan alle kanten maken we het concept zo sympathiek mogelijk.
  • je kunt ons evt. volgen via twitter als je dat wilt (ga naar de homepage)

Verdere vragen/opmerkingen zijn altijd welkom.

Vr.grt.,

Marc Winters / MASTERROOM

N.B. Steendam

Toch netjes, niet iedereen die met z'n enquête aan het leuren is komt daarna terug om vragen te beantwoorden.
Ingevuld dus.

Dank je. Internet 2.0 is vooral 'in gesprek gaan' met je doelgroep. Dat proberen we te doen om het concept daardoor als het ware samen te optimaliseren.

Overigens valt dat nog niet mee. Hier wordt goed gereageerd, maar lang niet overal.

Dus tips om meer studenten te bereiken zijn altijd welkom !

Bvd vr.grt., Marc Winters / MASTERROOM

P3aCe up MaN.

Eerst ChristelijkWonen.nl en dan nu dit, wat een spam zeg.

C.A. schreef: Eerst ChristelijkWonen.nl en dan nu dit, wat een spam zeg.

Ik vind beide projecten erg goed bedacht! Succes Marc met MasterRoom!