MdR

Date my mom, RoomRaiders, Dismissed en Paris Hilton's BFF. U kent het allemaal wel. De komende twee weken komt dit allemaal samen in het Casa di Loco's BFF-programma welke zal lopen van 23 maart tot 6 april.

Wat bieden wij:

  • Ruim twee-kamerappartement op de bovenste verdieping
  • Enorm relaxte huisgenoten die altijd in zijn voor een biertje aan de bar
  • Volledige deelname aan onze fameuze "Sharing is Caring"-avonden
  • Multi-mediaal vermaak van de bovenste plank

Wat vragen wij:

  • Een huisgenoot voor twee dagen tegen een kleine vergoeding van 10 euro per nacht

Uiteindelijk zal uit alle BFF's 1 friend overblijven die zich Casa di Loco's BFF mag noemen. Hier heb je geen fuck aan, maar het is wel harstikke leuk. Bovendien nemen wij dit mee in de volgende sollicitatieronde!

Dus:
Wil jij voor twee dagen bij ons in huis wonen?
Geef je dan nu op door een bericht te sturen naar martijn.deruijter@gmail.com.

Er geldt een maximum van 5 deelnemers die daadwerkelijk in ons huis mogen overnachten. Uit deze vijf zullen wij uiteindelijk de Casa di Loco's BFF kiezen.

**Bij gelijke geschiktheid genieten vrouwen de voorkeur

Namens Casa di Loco,

Wouter Neef
Martijn de Ruijter

Haha. Die vodka en dat andere blauwe goedje zijn vast nog wel op gegaan zodat dit briljante idee geboren kon worden....

Slaat Wouter dan ook het hoekje van zijn dekbed om?

haha een huisgenoot voor 2 dagen. dr staat een vrouwelijk riepe verkoper voor de albert heijn in vinkhousen, ik ga haar es tippen voor dit uitzonderlijke programma.

Ik ga nu drie moeders bellen. Dan gaan jullie allemaal avontuurlijke dingen met ze doen en dan kiezen jullie de moeder met de hopelijk leukste dochter. Vet goed idee.

Joh Martijn, hoeveel aanmeldingen hebben we al?

Roell schreef: haha een huisgenoot voor 2 dagen. dr staat een vrouwelijk riepe verkoper voor de albert heijn in vinkhousen, ik ga haar es tippen voor dit uitzonderlijke programma.

Daar moet je trouwens niets van kopen. Ik zag haar een straatkrant verkopen en vervolgens direct haar dagopbrengst uitgeven aan een pakje sigaretten.

Ik ben wel geintereseerd in een logeerpartijtje aan de Eendrachtskade. Lekker achter de Wii bij Klaas.

Ok, we nemen contact met je op voor een datum. Wie volgt?

All-in natuurlijk. We gaan natuurlijk geen arme studentjes uitmelken.

Huh, ik kan eerder antwoorden op jouw vraag dan dat jij de vraag stelt. Gek zeg.

Naaaahhh

Is het trouwens all-in of alleen ontbijt?

Henri L schreef:
Roell schreef: haha een huisgenoot voor 2 dagen. dr staat een vrouwelijk riepe verkoper voor de albert heijn in vinkhousen, ik ga haar es tippen voor dit uitzonderlijke programma.

Daar moet je trouwens niets van kopen. Ik zag haar een straatkrant verkopen en vervolgens direct haar dagopbrengst uitgeven aan een pakje sigaretten.

Hypocriete zakko, volgens mij staat de IBG ook al zes jaar garant als jouw persoonlijke chesterfieldinvesteerder.

Joh, omdat Martijn op PACO zit dit weekend even naar mij e-mailen: wouterneef@gmail.com. Bedankt!

tsja, het is dat ik net een kamer heb, maar anders was ik zéker twee dagen langsgekomen.!

betalen jullie meer als je ook op comando kan janken en dramatisch doen?

Dan krijg je korting. Aanmeldingen zitten trouwens binnen vol, dus zorg dat je er snel bij bent.

Ohja, we zitten tegenwoordig ook in Google Streetview:

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 9999999974

sowieso voor een nachtje..indien mogelijk natuurlijk!

truste..joh!

Prima nacht gedraaid hier. Zeker een aanrader.

ik vond het geen aanrader! helemaal niet All-in, op het moment dat ik uit bed kwam lag het ontbijt volgens mij nog in de supermarkt.
1 pluspuntje je wordt wel in slaap 'gezongen' door Wii-gejuich, Mario-tunes en Flo-rida - Right Round (ca. 7x70 maal achter elkaar)

Na 20 juni nog een plekje vrij?
Reünie van boyband op de Wii?