W

lieve webcie,

waarom moet ik me werkelijk elke keer dat k n willekeurig knopje aanklik opnieuw inloggen. t is vrij irritant...

Haha, lijkt me idd zwaar irritant! Maar ik kan er wel enorm om lachen, want ik heb er zelf gelukkig geen last van. Maar goed, wie het laatst lacht, lacht het best.... dus ik heb niets gezged....

Probeer even je cache leeg te maken.

Jean schreef: Probeer even je cache leeg te maken.

nog steeds...

cookies aan staan? anders weet de server niet meer dat je ingelogd bent...

Check btw eventjes of je dat niet hebt op een andere computer met je eigen account. Het lijkt erop dat jij nu de enige bent met dit probleem; en daardoor kun je 100% zeker uitsluiten dat het aan je account ligt. Die kans acht ik overigens erg klein.

Genoemde opmerkingen ben ik het mee eens: ik denk dat het probleem weg moet zijn als je de cookies wist, tijdelijke internet bestanden (cache dus) etcetera. Wat je eventueel (als test) zou kunnen proberen, is kijken of je met een andere browser, wel netjes ingelogd blijft. Probeer eens Firefox. Maar natuurlijk moet je ook met IE ingelogd kunnen blijven.

Draai je overigens gewoon IE6? Met de updates die beschikbaar zijn (windows updates?) Dat kan over het algemeen ook geen kwaad.

Ik hoop dat dit helpt om 't probleem op te lossen...

t was zonealarm. wat die allemaal blokkeerde weet k dan weer niet.

cookies 8)