nannega

Beste GSV'ers!

Aanstaande woensdag staat er iets moois op het programma! Bruce Kuhn zal dan het Marcus Evangelie in toneelvorm gaan uitvoeren. Een preview daarvan gaf hij afgelopen woensdag al tijdens de OCSG Sing-In en dat zag er zeker heel veelbelovend uit.

Als OCSG hebben we een heel toffe locatie voor dit evenement geregeld, namelijk de Martinikerk. Kaarten zijn ook nog eens slechts 5 Euro, en dat is helemaal weinig als je bedenkt dat Bruce Kuhn normaal gesproken op Broadway acteert. Het is hetzelfde als het betalen van een kwartje voor een meet&greet met Brad Pitt zegmaar. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je die kans laat liggen.

Wij zouden het heel tof vinden als je niet alleen zelf komt maar ook je (ongelovige) studievriend of vriendin, buurman, collega, docent, vage kennis of wie dan ook meeneemt naar dit toneelstuk. Volgens ons is dit toneelstuk daarvoor extra geschikt omdat niet alleen jij maar ook je gast dan op een heel nieuwe manier in aanraking komt met de Bijbel. Want hoewel Bruce Kuhn letterlijk het Marcus evangelie opvoert, ervaar je het als heel anders dan uit de bijbel lezen. Een hele mooie ervaring.

Wij rekenen op jullie komst, en kaarten zijn dan ook te reserveren via dit topic en via ocsgkaartverkoop@gmail.com. Zet even duidelijk je naam, telefoonnummer en aantal kaarten in de email dan komt dat helemaal goed.

Namens het OCSG,

Henk-Jan

Hieronder volgt nog een link naar Bruce Kuhn terwijl hij het Lucas evangelie opvoert (om herhaling straks te voorkomen :) )

VOOR ALLE DUIDELIJKHEID: Bruce zal woensdag de 24e wél in het Nederlands zijn voorstelling houden.

TheoSikkema

en die van Ruben, is daar nog wat meer info over?

TheoSikkema schreef: en die van Ruben, is daar nog wat meer info over?

Namens Jil nog een mededeling over het Marcusdrama:

Hoi allemaal,

Hierbij een uitnodiging om te komen kijken naar het Marcusdrama. Dit gaan we met een groep voor jullie opvoeren. Op maandag 22 februari zal dat zijn aan de Oosterhamrikkade 5. Jullie zijn dan welkom vanaf 19:45 en we zullen om 20:00 beginnen. Op dinsdag 23 Februari is er ook gelegenheid dit toneelstuk te komen bekijken. We zullen dan starten om 20:30 en jullie zijn dan welkom vanaf 20:15. Let op, de locatie is ook anders! We zitten dan namelijk aan het Schuitendiep 74. Beide locaties zijn, voor degenen die dat niet weten, in de stad Groningen.

De voorstelling is geheel gratis. Het Marcusdrama vertelt het verhaal van Marcus, een van de vier evangelisten die verslag deed over het leven en sterven van Jezus in de Bijbel. We willen jullie van harte uitnodigen om te komen kijken. Neem iedereen mee die je wilt (vrienden/vage kennissen/familie/wildvreemden/je geliefde/ echt wie je maar wilt). We zouden graag willen spreken tot een heel breed publiek, dus ken je nog mensen die dit leuk zouden vinden, zou je dit mailtje dan naar hen door willen sturen?

Ik weet dat de uitnodiging kort dag is, maar dat zou je niet hoeven te beletten te komen. De voorstelling duurt anderhalf uur, en het is echt een mooie ervaring! Ook als je niet gelooft, wees niet bezorgd!

Voor de GSVers onder ons: zouden jullie ook je nietgelovige vrienden/kennissen mee willen nemen?

Ik hoop velen van jullie te zien maandag of dinsdag. En nogmaals, neem iedereen mee! Het mag en het kan. Daar is het voor!

Voor degenen die maandag of dinsdag niet kunnen, maar het wel leuk lijkt; morgen gaan we aan de Oosterhamrikkade 5 van 14:00-16:00 de generale repetitie houden. Dit houdt in dat het stuk dan ook gespeeld wordt, in de juiste kledij, maar het enige is dat de kans bestaat dat de regisseur ons nog een heel enkele keer zal onderbreken. Maar ook daar ben je meer dan welkom om bij te zijn!

Ik hoop echt dat het jullie leuk lijkt, en dat je zin hebt om te komen!

Hey en als je nou gewoon dinsdag wel lekker naar BK gaat, dan kun je altijd nog woensdag naar de Martinikerk!

Haha nannega, verval nou niet tot concurrentie. Ik moet trouwens wel op dinsdag, dan treedt mijn BK-leider op.

- Martine H -

Het marcusdrama waar Jil over post, is erg mooi. Ben er gisteren geweest en heb er van genoten. Leuk bijbelkringactiviteitje!

Hoorde ook al goede verhalen over het Marcus drama! Bovendien kan het natuurlijk mooi als een opwarmertje functioneren voor vanavond. Aan de deur zullen vanavond nog kaarten te koop zijn; pak die kans zou ik zeggen!