SC der VGSD

Amicae amicique,

Met grote trotst presenteert de Sooscommissie der VGSD het thema van het amicale feest van de VGSD: ‘Ik heb stiekem met je gedelft’.
Het feest zal 14 februari plaatsvinden in de inmiddels vertrouwde Club Ciccionina. U bent welkom vanaf 22.00u

Meer informatie kunt u vinden op de site
Tot op dinsdag 14 februari!

Met amicale groet,

De Sooscommissie der VGSD

Manon ten Have

Wie heeft zin om er heen te gaan?

Ik wel, misschien. Besef wel dat de vrouwen op die poster allemaal amicalen moeten zijn..

Fancy filmpje wel. Maar waarom is dit nou weer op een dinsdag...?

Ahh joh, je springt gewoon na fuif lekker in de trein. Kan prima.

... zodat de jongens niet helemaal alleen valentijnsdag hoeven te vieren denk ik

TheoSikkema

Anja?

Heel, heel misschien ga ik ook die kant op. Zijn er al mensen met serieuse plannen om te gaan? Ik hoorde dat er dan ook een amicaal feest in Rotterdam is trouwens, dus je hebt nog keus ook ;)

dijkstra schreef: Heel, heel misschien ga ik ook die kant op. Zijn er al mensen met serieuse plannen om te gaan? Ik hoorde dat er dan ook een amicaal feest in Rotterdam is trouwens, dus je hebt nog keus ook ;)

Oeh! Maar Rotterdam heeft sowieso voorkeur dan!

Leuk! Ben ik misschien wel bij:) Ligt er even aan of ik de volgende dag praktijk heb..

dijkstra schreef: Heel, heel misschien ga ik ook die kant op. Zijn er al mensen met serieuse plannen om te gaan? Ik hoorde dat er dan ook een amicaal feest in Rotterdam is trouwens, dus je hebt nog keus ook ;)

Huh, op dezelfde dag? Ja dan zou ik ook voor Rotterdam gaan.. Waarom hebben zij nog geen uitnodiging gepost dan?

Delfen, het nieuwe brommers kiek'n?

Charlotte schreef:
dijkstra schreef: Heel, heel misschien ga ik ook die kant op. Zijn er al mensen met serieuse plannen om te gaan? Ik hoorde dat er dan ook een amicaal feest in Rotterdam is trouwens, dus je hebt nog keus ook ;)

Huh, op dezelfde dag? Ja dan zou ik ook voor Rotterdam gaan.. Waarom hebben zij nog geen uitnodiging gepost dan?

Misschien willen ze ons er niet bij hebben..

dijkstra schreef: Heel, heel misschien ga ik ook die kant op. Zijn er al mensen met serieuse plannen om te gaan? Ik hoorde dat er dan ook een amicaal feest in Rotterdam is trouwens, dus je hebt nog keus ook ;)

Rotterdam is een week later..

Jorien91 schreef:
dijkstra schreef: Heel, heel misschien ga ik ook die kant op. Zijn er al mensen met serieuse plannen om te gaan? Ik hoorde dat er dan ook een amicaal feest in Rotterdam is trouwens, dus je hebt nog keus ook ;)

Rotterdam is een week later..

Oké, dan heb ik het verkeerd opgevangen! Maar die keer van R'dam is na BK toch?

Anja Admiraal
TheoSikkema schreef: Anja?

Theo? Ik heb nu ook een weekend-ov en zo'n mooie bonus als jij hebt gekregen vorig jaar... Ach, daar pas ik voor ;) Maar ik zal er even over denken. Het thema vind ik echt veel te goed gevonden! Haha

Manon ten Have

Ik heb al serieuze plannen voor delft. maar ik ben nog niet 100% zeker.

Manon ten Have

Ok, ik geef het op. Gaat er dan echt niemand heen?

Ik overweeg het nog steeds hoor. Het is meer mijn college op woensdagmorgen dat niet meewerkt.

SC der VGSD

Amicae amicique,

Over slechts 3 nachtjes slapen is het amicale feest van de VGSD er weer! U bent allen van harte welkom aan de kromstraat 24 in Delft. Wij zijn hard bezig om er een overweldigend feest van te maken, u komt toch ook?

Met amicale groet,

De Sooscommissie der VGSD

Jeanet en ik gaan misschien ook nog heen, hangt nog even af van onze colleges de volgende dag..