Marita

Dag GSV'ers!

Komende donderdag heb je de kans om kennis te maken met dominee Basoski. Dominee Basoski wil, naast natuurlijk de hele gemeente, ook graag kennis maken met de studenten die in Groningen-West naar de kerk gaan.
Het zou heel tof zijn als dominee Basoski naar Groningen wil komen. Om hem een zo goed mogelijk beeld te geven van de mensen waar hij voor zal preken hopen we dus ook dat er zoveel mogelijk studenten deze avond zullen bezoeken!

Wanneer: donderdag 21 januari
Tijd: 19.30
Waar: Columnakerk

Namens de beroepingscommissie,

Marita van der Net

N.B. Steendam

Zijn naam spreekt tot de verbeelding, dat moet gezegd worden.

Het is een hele toffe vent dus het lijkt me goed om met zoveel mogelijk studenten hem te verwelkomen. Zorg dat je er bij bent!

een meet & greet, wat leuk. wat is een zn voornaam? Ik heb m al ff zitten hyven maar nog niet gevonden :D

Theo... Maar op internet is ie niet echt te vinden, dus als je er donderdag gewoon bij bent kom je minstens zoveel over hem te weten!

Hop, zet nog even in je agenda en zorg dat je er bent!

Marianne en ik komen ook.

Fijn!

Wie nog meer??

- Martine H -

Lijkt me wel leuk, maar heb ook nog wat anders. Tot hoe lang duurt het?

Ik weet nog niet precies hoe de avond zal verlopen, maar met een uurtje ben je wel klaar...

Het is ook nog mogelijk om om 20u30 in te stromen, het zal dan vervolgens niet langer dan een uur duren. Ik hoop dat heel veel van jullie komen, zou ik echt heel erg op prijs stellen net als de domi himself. Als je gaat bedenk alvast wat goeie vragen... Tot vanavond!

Marita schreef: maar met een uurtje ben je wel klaar...

dan hoop ik dat ie niet van de lange preken is...

Hij gaat niet preken vanavond dus dat scheelt dan weer...

Tot vanavond!

annemarieke

De uitzending van Wie is de mol is verplaatst naar 22.00 dus iedereen kan gewoon vanavond. :D

zmith schreef: zou ik echt heel erg op prijs stellen net als de domi himself.

Inderdaad. Dominee Basoski laat vanavond zwaar meewegen in zijn beslissing, dus gewoon gaan!

Ik vond het leuk!

Vond hij ons wat, dat is de vraag...

haha scherp Harm =) maar ik ben ook benieuwd, 't zou heel mooi zijn voor Groningen West als hij op het aanbod van West ingaat.

Dat zou inderdaad fijn zijn, het lijkt me een leuke man.

Overigens had-ie gsvnet ook al ontdekt, dus misschien kun je het hem zelf vragen, Harm. :wink:
Mailcontact schijnt ook mogelijk te zijn.

Dat klopt... Voor vragen of opmerkingen, of gewoon om te zeggen dat je hoopt dat hij het beroep aanneemt, kan je mailen naar ctbasoski@planet.nl

Nou, gefeliciteerd Groningen-West. You've got him!

ND schreef:

09 februari 2010
Aangenomen naar:
Groningen-West: C.T. Basoski te Ruinerwold/Koekange in combinatie met Zuidwolde, die bedankte voor Zwartsluis;