UndahCovah

Mijn pc heeft het vandaag begeven, en om hem te maken heb ik een floppydrive nodig met een floppy dabei. (nerdtaal: Mijn CMOS (BIOS) herkent mijn HDD niet en moet dus geupdate worden, dit kan uiteraard alleen via Oldschool floppies.)

Heb je dus een Floppydrive over die ik even kan komen ophalen inclusief floppy dan kom ik hem even ophalen.

Voor de mensen dien a 1990 geboren zijn en dus waarschijnlijk zijn groot gebracht met externe hardeschijven, MP3 spelers en Flashdrives, dit is een floppy met een floppydrive:

Je bent vergeten om nog een afsluitend haakje ")" te plaatsen.
en er zit een taalfout in.

doei

Ik heb er wel een maar die ligt in wageningen... ik heb de mijne uit mijn eigen pc gesloopt omdat ik hem toch nooit zou gebruiken... kennelijk toch nog wel handig.

Als j zo lang kunt wachten heb ik er maandag een voor j.

Huh.. Fer.. jij ging toch naar Enschede?

Bij vøørkøør wat eerder Fer, maar toch bedankt.

Offtopic: Toch niet.., ik heb geen zin om meer dan twee uur in mijn eentje in de trein te zitten.. En onze eigen borrel schijnt ook heel erg tof te zijn.

Een laptop met floppydrive voldoet zeker niet? Ik zou Henq eens proberen. Die heeft een computerkerkhof.

Als iemand anders sneller is, (wat ik eigenlijk wel verwacht) dan hoef ik het ook niet mee te nemen vanuit wageningen.. ik hoor wel of j zondag wat hebt..

Ooh, ik lees dit nu pas. Ik heb inderdaad een computerkerkhof, en daar zit ook een floppydrive bij. Een losse floppy heb ik ook nog wel, maar die moet ik eerst ff opzoeken. Kom hem maar halen wanneer het je uitkomt, als je ondertussen niet al eentje gevonden hebt.

edit: ik heb een floppy gevonden. De troep ligt klaar, eventueel heb ik ook nog zo'n platte kabel als je die nog nodig hebt.

Bedankt HenQ maar ik kom er nu achter dat ik die boel niet meer nodig hebt.

Waarom niet? Nerdtaal: Het schijnt dat alle data die een windows instalatie cd kopieert naar je HDD niet goed ging bij mij. Dit betekent dat ik dus steeds een error kreeg dat het OS niet geladen kon worden van de HDD. Ik kon dus niet booten vanaf mn harde schijf. Toen ik 2 van mn 3 HDD's had losgekoppeld en een harde format + partitie delete op enig overgebleven HDD had gedaan pakte hij hem opeens wel. U ziet het resultaat. Ik post dit bericht vanaf mn eigen peecee.

Wat zal jij een leuke dag hebben gehad.

UndahCovah schreef: Bedankt HenQ maar ik kom er nu achter dat ik die boel niet meer nodig hebt. Waarom niet? Nerdtaal: Het schijnt dat alle data die een windows instalatie cd kopieert naar je HDD niet goed ging bij mij. Dit betekent dat ik dus steeds een error kreeg dat het OS niet geladen kon worden van de HDD. Ik kon dus niet booten vanaf mn harde schijf. Toen ik 2 van mn 3 HDD's had losgekoppeld en een harde format + partitie delete op enig overgebleven HDD had gedaan pakte hij hem opeens wel. U ziet het resultaat. Ik post dit bericht vanaf mn eigen peecee.

Je had na "Waarom niet?" Keihard BOEM moeten schrijven :P

ok, fijn :) slotje? :)