erika

Happietaria slotfeest
Na vier weken knallen voor Afrika is het tijd voor de ontlading: het slotfeest. En niet zomaar ééntje. Want in samenwerking met OCSG heeft Happietaria een prachtig programma voor jullie samengesteld.

Om 20.00u kan je met je studiegenoten, vrienden, buren naar een toneelstuk in Martiniplaza: 'Sterke onafhankelijke man zoekt sterke onafhankelijke vrouw die ook niemand nodig heeft.' De titel heeft al iets van humor in zich, het toneelstuk zelf zit ook vol oneliners en humor en is erg dynamisch. Een aanrader en dat voor slechts 6 euro (5 euro in de voorverkoop; check hiervoor: www.studentnight.tk).

Vanaf 22.00u is er een borrel bij Happietaria. Kom het meemaken! Onder het genot van een drankje kan je praten met je christelijke medestudenten en met hun niet-christelijke vrienden. Natuurlijk blikken we ook met elkaar terug op de afgelopen periode. Verder maakt penningmeester Herbert Borghuis het bedrag bekend wat we voor Afrika hebben ingezameld.

Om klokslag 00.00u zal de borrel overgaan in een bruisend feest. Test je ritmegevoel op de muziek van de DJ's en maak er een knalfuif van!

Mis het dus niet: 20.00u in Martiniplaza. 22.00u in Happietaria.

En dan nog even een persoonlijke noot: er kan nog steeds gereserveerd worden voor de eerste shift op woensdag 17 december. Detail: er wordt geen nee verkocht aan onze deur. Gewoon massaal komen en dan vragen naar Pieter Merkus. Die weet altijd nog wel een plekje te creeeren.

Het is nog best spannend of we onze doelstelling gaan halen dus alle beetjes helpen!

Is er ook weer een veiling?

haha, dat is altijd mooi idd! doen die rare vissen met een golfbal in hun buik ook mee??

Mensen die nog graag willen draaien op het feestje kunnen mij bellen: 06-45594036
Staat ook een leuk bedankje tegenover.

Ik wil best een pirouette draaien hoor. Heb ik nog wel een outfit voor liggen...

Herbsgarden
erika schreef: Gewoon massaal komen en dan vragen naar Pieter Merkus.

Echt doen, die jongen presteert geweldig onder druk.

dat is dus blijkbaar vanavond? ik kom zo nog wel ff, hartstikke leuk.

Dat was leuk!! En heeeeeel warm. Overal gekke ATV'ers met allemaal stickers.

mooi feestje..

Jammer dat onze krukkenact op ''Schatje mag ik je foto'' niet gewaardeerd werd.
Voor de rest, prima fuif.

Mooi feestje hoor... Lekker geslapen daarna...

158.000 € - een prachtig resultaat voor een maandje de schouders eronder. Mijn complimenten, HMT, commissies en anderen die hieraan hebben meegewerkt!

ik vond het feestje errug mooi! HMT en iedereen goed bezig geweest!

Leuk feestje idd! Complimenten voor HMT!

Herbsgarden

Prima feestje! Over een paar maand maar weer eens kijken.

Prachtig feest! Heb er van genoten. Aanwezigen bedankt. (Oja, gisteravond is er en passant ook nog een omzetrecord gehaald! :D )

Wat was de omzet van de avond ná het feestje dan?

Zo uit mn hoofd zou ik 4239,- zeggen. Officieel hoort er zelfs nog iets bij, maar dat is een lang verhaal.

Jan, heb je al opgezocht wie de Zangeres Zonder Naam was? Je had écht die weddenschap aan moeten gaan :wink:.

Namens Jan kan ik zeggen dat het Mary Servais was en dat die sinds 1998 dood is, dit in tegenstelling tot de in 1951 geboren Corry Konings. Ik weet niet waarom hij die weddenschap niet is aangegaan: kat in ''t bakkie zou ik zeggen. Jammer van die 10 kratten bier ook.

'T was al met al een mooie avond. HMT, goed gedaan. Maar er rest mij 1 vraag en wel deze:

Wie, ja wíe in de vrede, gaat trouwen in het Happiepand...