Tamar schreef: 1. Marleen 2. Pieter e. 3. Eduard 4. Alinda 5. Mark 6. Robert 7. Ron 8. Marielle 9. Evite 10. Lotte K 11. Jw 12. Jasper 13. Bas 14. Jaapie 15. Jorieke 16. Elsbeth 17. Lo 18. Stephanie 19. Wybren 20. Rosalie 21. Philip 22. Tessa 23. Bash 24. Harmen S 25. Adam 26. Pieter H 27. Juliet 28. Norbert 29. Daan 30. Alienke 31. Tamar 32. Tiny (Tamar en ik kraken vast niet door de wagen)
Paula Lunenborg

Wordt er ook eten uitgedeeld tijdens de full moon party? Andrea en ik willen anders wel bitterballen rondbrengen in rose/blauwe (discreet)rokjes?! En komen en ook coole fakkels in de achtertuin die horen bij een full moon party? Ik hoop hetttttttt! Succes KEIcie!!

Paula vet goeie, doe maar, erg leuk! Over je punt achtertuin gaan we et nog ff over hebben met de keicommissie..

De achtertuin mag van de buurt en van de vergunning niet later dan 23u gebruikt worden dus neen, helaas kunnen fakkels niet.

Wat betreft de extra opgaven voor de paradewagen, die worden in eerste instantie als reserves beschouwd. Er is om veiligheidsredenen besloten een maximum aantal mensen op de vrachtwagen te laten, namelijk 50, waarvan 30 GSV. Deze grenzen staan verder niet ter discussie, dus hopen dat iemand anders afzegt!

TheoSikkema

Je kan kijken om wat mensen rondom te laten proppen Mark..

Jaapie Smulpaapie Vecht
  1. Marleen
  2. Pieter e.
  3. Eduard
  4. Alinda
  5. Mark
  6. Robert
  7. Ron
  8. Marielle
  9. Evite
  10. Lotte K
  11. Jw
  12. Jasper
  13. Bas
  14. Tamar
  15. Jorieke
  16. Elsbeth
  17. Lo
  18. Stephanie
  19. Wybren
  20. Rosalie
  21. Philip
  22. Tessa
  23. Bash
  24. Harmen S
  25. Adam
  26. Pieter H
  27. Juliet
  28. Norbert
  29. Daan
  30. Alienke
  31. Tiny (Tamar en ik kraken vast niet door de wagen)

Tammo mag lekker mijn plek, ik dacht dat dit maandag was, maar 't is dus dinsdag

het is toch ook maandag?

Joriekee schreef: het is toch ook maandag?

DINSDAG.

Wil trouwens iedereen die dat nog niet gedaan heeft even bij het Facebook event aangeven dat hij/zij aanwezig is? Dat staat zo leuk en als je dan toch bezig bent, kun je fantastisch het event delen!

TheoSikkema schreef: Je kan kijken om wat mensen rondom te laten proppen Mark..

Dat mag niet, dat had dan in de initiƫle vergunningsaanvraag al opgegeven moeten worden. Leerpuntje voor volgend jaar.
Mocht je daar meer over willen weten, dan is voor jou de kortste klap om het rechtstreeks aan Tamar van het KEIbestuur te vragen..

Paula Lunenborg

Mag ik als tweede op de reservelijst ? Ik wist niet dat t s avonds was! Hopelijk kan het nog!

En ik als 3e?

Bas en ik gaan niet meer, dus dan kunnen Paula en Robert er wel bij

En Pieter H kan ook toch niet, hoor ik net, dus dan kan ik ook mooi mee;)

  1. Marleen
  2. Pieter E.
  3. Eduard
  4. Alinda
  5. Mark
  6. Robert
  7. Ron
  8. Marielle
  9. Evite
  10. Lotte K
  11. Jw
  12. Jasper
  13. Bas
  14. Tamar
  15. Jorieke
  16. Elsbeth
  17. Lo
  18. Stephanie
  19. Wybren
  20. Rosalie
  21. Philip
  22. Paula
  23. Robert T.
  24. Harmen S
  25. Adam
  26. Tiny
  27. Juliet
  28. Norbert
  29. Daan
  30. Alienke

Dit is de bijgewerkte lijst. Robert, Paula en Tiny kunnen dus ook nog mee op de wagen. Trek vanavond even felle kleren aan, ziet er tof uit en past bij het thema. Kom maar door dus, vanavond 18.30 Ossemarkt, tot dan!

Met groot verdriet in mijn hart moet ik helaas aangeven dat plaatsnemen op de KEI-kar mij niet uitkomt, volgens mij betekent dat er dan weer een plekje vrijkomt voor de snelste bieder..

Norbie spijtig.. maar dan is er idd een plekje over! Om onenigheid of chaos te voorkomen, wees op tijd, 18.30u zoals Pieter al aangaf.. tt vvnd!

Zoals ik ook op facebook aangaf kan ik er toch wel bij zijn dus wil ik die plek best opvullen!

Bas Meijndert neemt plek Stephanie over, we zijn weer vol!

Christine H

Hier zijn de foto's van de KEI-parade van zojuist, van de GSV/ATV kar

Maar wat geklikt dus veel dezelfde. Zag er gezellig uit!

Was een feestje op de kar gisteren, maar we gaan alweer lekker door. Aankomende donderdag is er een barbecue in de tuin van soos. Het is voor de inkopers van vlees en ander voedsel handig om te weten op hoeveel GSV'ers zij ongeveer moeten rekenen, geef je hieronder dus even op als je erbij bent!

  1. Marleen
  2. Alinda
  3. Eduard
  4. Mark
  5. Pieter