Wouter

Hoi iedereen,

Komende zomer wilde ik een project met Athletes in Action gaan doen, in Zwolle Zuid. Helaas zijn we momenteel met slechts vier leden en we hebben er toch echt minimaal acht nodig om fatsoenlijk ongeveer 60 kindertjes aan te kunnen.
Zijn er misschien nog mensen hier op de gsv die wel willen meedraaien met dit project?
Stel dat we het team niet echt vol krijgen, dan zou een eventueel alternatief zijn dat er mensen een dagje mee sporten. Ik weet alleen niet of dit kan met AIA en het kerkteam. Maar ook dat is goed om even te weten, dus dat kan je hier ook doorgeven.

Praktische info:

Wanneer: 8-19 juli

Wat: Sporten: (met name) voetbal, volleybal, basketbal. Knutselen en andere spelletjes.

Geld: Niet heel duur, de kerk betaalt de helft, dus nog €115 incl. hele mooie voorbereidingsweek.

Waar: Zwolle - Gerenlanden

Met wie: In ieder geval met mij, andere drie teamgenoten ken je waarschijnlijk niet.

Waarom: omdat het een fantastische ervaring is en omdat je heel praktisch met God bezig bent.

Voor wanneer moet ik me opgeven? Voor eind van deze week.

Leuk dus? Ja!

Voor meer info: stuur maar een berichtje of reageer.

Mooi initiatief Woutert

Oh, was leuk geweest, ik woon in Zwolle-Zuid ! Maar dan ben ik op vakantie ...
Moeten het per se mensen van de gsv zijn, of zal ik m doorsturen naar vrienden daar?

Lekker dit, vanwege mijn werk kan ik niet teamdingen doen, maar een dagje of 2 sporten ben ik wel bij.

Ga anders gewoon kratjes stapelen De Groot

Ja morgen weer #telaat

Zo'n project is heel erg aan te raden, dus als je kan: meteen doen.