Elliefs

24 juni is het eindelijk zo ver!

We bieden jullie de mogelijkheid om samen met onze broertjes in Groningen het jaar af te sluiten.

Genietend van een cocktail op het dakterras of terwijl je je beste dansmoves showt op de dansvloer beide met een prachtig uitzicht over de Grote Markt kun je weer eens bijpraten met de leden van alle andere christelijke studentenverenigingen in Groningen.

Vanaf 22.00 uur ben je welkom in de Spring's aan de Grote Markt, dus je kunt meteen door vanuit de UB ;).
De Entree is €2,-

Be there!

Maarten Bakker (NSG)
Ellie Bolt (GSV)
Niek Dalhuisen (ATV)
Anke Knapper (GSV)
Hans Knapper (NSG)
Arie Versluis (Ichthus)

PS. Flyer volgt nog!

N.B. Steendam

Leuk! Waarom 2 euro entree? Originele locatie! (sandwich techniek)

De 2 euro entree zal ik nog even verklaren inderdaad.
Het is zo dat we 2 portiers moeten inhuren voor dit feest. Dit is een eis van de Springs. Als organisatoren zagen we het niet zitten om dit uit eigen zak te betalen, dus het is simpelweg om de onkosten te vergoeden.

Maar ja, voor 2 euro wil je zo'n feest niet missen!

Als het nou twee euro en gratis bier was... gekheid, ik kom wel even langs vanuit de UB.

N.B. Steendam schreef: Leuk! Waarom 2 euro entree? Originele locatie! (sandwich techniek)

Je kan wel merken dat je met een HBO'er in huis hebt gewoond.

Maak je weer grappen over jezelf HT?

Princess Sparkle

jullie moeten allemaal sowieso komen, want ik ben dan jarig...

C.A. schreef: Maak je weer grappen over jezelf HT?

ik kan beter mn eigen naam door het slijk halen dan dat anderen dat doen...

Ik heb nu al zin in het feest, de dag na mijn laatste tentamen...yehes!

Lukkiestrike
AnkeK schreef: jullie moeten allemaal sowieso komen, want ik ben dan jarig...
Herbsgarden

Wat gaat hier achter schuil? Ik weet het graag van tevoren, als ik een vies gezellig verbroederingsfeest wordt binnengelokt. Of is het gewoon een verjaardagsfeestje? (Slechte sandwichtechniek)

Zo, nu met flyer!

Herbsgarden schreef: Wat gaat hier achter schuil? Ik weet het graag van tevoren, als ik een vies gezellig verbroederingsfeest wordt binnengelokt. Of is het gewoon een verjaardagsfeestje? (Slechte sandwichtechniek)

journalisten (of wannabees) kunnen/hoeven überhaupt hun kritiek niet te sandwichen.

volgens mij wordt t echt hartstikke tof! wordt vast weer een leuk datingfeestje. of is er een programma - een EO familiediner ofzo?

Die twee euro kunnen mij gestolen worden, ik ben erbij.

Wie gaat er nog meer? Het wordt hartstikke lekker weer en ze hebben een dakterras. Is weer es wat anders dan je Saffierbalkon.

Tot vanavond! Ik ga een beetje op tijd, 22:00 uur dus.

Herbsgarden
HT schreef: Oeh wauwie, ze hebben een dakterras! Ik zei laatst al, meid zei ik, ik zeg: een dakterras, dat lijkt me nou jofel! Is weer es wat anders dan je Saffierbalkonnetje.

Ben je er toch even lekker tussenuit, HT. Geniet ervan!

Goedzo HT! Vanavond is het inderdaad zover, wij als organisatie hebben er heel lang naar uitgekeken. En we hopen echt dat jullie er een succes van maken!

Dus vanavond 22.00 in de Springs, zorg dat je erbij bent!

Ik tik em nog even aan zometeen. Hartstikke lachen. Wie doet er mee?

Ben erbij.

lekker lekker! mooi georganiseerd! was nog nooit in die tent geweest, maar het was erg gezellig. thanks everyone.

Lang nie gek.

Huh, net zei je nog wat anders :wink: Voor de mensen die zich samen met mij afvroegen wat FEBO eigenlijk betekent: Ferdinand Bolstraat (daar waar de oprichter ooit geleeerd heeft dat kwaliteit altijd overwint). Tja, kom daar maar 'ns op.

Organisatie bedankt!