Rozemarijn

Mensen!

In ons studentenhuis in de gezellige Korrewegwijk zijn per 1 juli twee kamers beschikbaar, van samen ongeveer 17 m2 (ze worden samen verhuurd). We wonen hier met 3 gezellige meiden (waarvan 1 nsg'er).
Het gaat om een kleine kamer aan de voorzijde (met gezamenlijk balkon), en een iets grotere kamer aan de achterzijde (ook met gezamenlijk balkon).
Allebei de kamers hebben een inbouwkast, en in één van de kamers zit een wastafel. In ons huis zijn ook een wasmachine, droger, vaatwasser en internet aanwezig.
De huur is 336 inclusief, en dan komen er nog administratiekosten en borg overheen.
Het huis bevindt zich in een rustige en gezellige straat; ideaal.

Zou je graag wat meer informatie willen ontvangen, of een keer komen kijken, stuur me gerust een mailtje! (rozemarijntaliene@hotmail.com)

Rozemarijn

Rozemarijn schreef: De huur is 336 inclusief, en dan komen er nog administratiekosten en borg overheen.

ben toch wel benieuwd wat ik me hier bij voor moet stellen, huisgenoot die de administratie bijhoudt?

in sommige huizen loopt dat echt enorm in de papieren...

Pieterz schreef:
Rozemarijn schreef: De huur is 336 inclusief, en dan komen er nog administratiekosten en borg overheen.

ben toch wel benieuwd wat ik me hier bij voor moet stellen, huisgenoot die de administratie bijhoudt?

Fernand rekent ook 20e per uur dacht ik.