Gerjan

Amicae, amicique,

Na een briljant feest op het door de GSV georganiseerde Paascongres heeft u ongetwijfeld zin in nog een feestje. Geen probleem, dat regelen wij voor u.
Woensdag 25 mei bent u namelijk van harte welkom in het AaBC-café aan de Pelsterdwarsstraat in Groningen. Hier vindt het amicale feest plaatst met als thema: Unknown. De aanvangstijd is 22.30 en het feest zal duren tot vermoedelijk 04.00-05.00u.
Voor verder info: zie de flyer.

ABC der GSV

Wordt er ook een facebook event van gemaakt?? =)

Zijn er al genoeg slaapplekken geregeld/gevraagd? Is altijd een pain om dat op het laatste moment te moeten doen ;)

Charlotte schreef: Wordt er ook een facebook event van gemaakt?? =)

Krijgen we weer Sambucca van de eigenaar? En gaan we dan weer Anna-maria Sambucca spelen?

Paula Lunenborg

& Zijn de barmannen dan weer dronken?
& Zeggen ze dan weer dat het niet uitmaakt dat er geen wc-papier is, omdat we toch allemaal gaan douchen als we thuiskomen?

@Paula, misschien een idee om preventief wat wc-papier in je tas te hebben?

Paula Lunenborg

Ja, goed idee.

Webcie, sticky?

Boerema schreef:
Charlotte schreef: Wordt er ook een facebook event van gemaakt?? =)

Ik wil best al mijn GSV-vriendjes uitnodigen via Facebook, maar hoe zorg ik dat amicalen ook uitgenodigd worden voor dat event?

Gerjan schreef: Ik wil best al mijn GSV-vriendjes uitnodigen via Facebook, maar hoe zorg ik dat amicalen ook uitgenodigd worden voor dat event?

Zorgen dat je een paar amicalen als Facebookvriendje hebt zodat je die kan uitnodigen en dan geef je die de opdracht om al hun VGShuppeldepupvriendjes en -vriendinnetjes uit te nodigen. En dan weet heel amicaal Nederland vanzelf dat je ook via Facebook kan zeggen dat je komt!

ja precies.. iedereen heeft er hopelijk na paco wel een paar.. Oja, Annelee is ook heel handig daarbij.

Kun je niet even op het event zeggen dat de PaCo-Rel en de schaduw-PaCo-Rel best nog wel een avondje door wil gaan met haar werkzaamheden? Dan komen er gegarandeerd een hoop meer amicalen.

En zorgen dat (jawel) VGS-Nederland het op hun Facebook zet als event :)

Event is online, dus allemaal even doorsturen en iedereen uitnodigen!

Morgenavond dus, wordt superlache..

Is er iemand die níet naar het amicale feestje gaat en een fiets over heeft? (of iemand die wel gaat maar alsnog een fiets over heeft, dat kan natuurlijk ook) Dan kunnen mijn gast en ik lekker lang doorgaan zonder dat we rekening hoeven houden met bussen bla.

nou.. ik heb wel een minifietsje in de schuur staan.. dus als je nog écht 1 nodig hebt kan je die wel lenen, maar ik raad het niet aan!

Waarom niet.. als ie rijdt is het goed toch?

ja maar hij is echt mini! :P