Animal

Webcie,

Bij de links krijg ik, na op 'zusterverenigingen' geklikt te hebben, onder andere een link naar de VGSN-tq te zien. En dat is geen zusterverniging...

agent_Fox_Mulder

Ja, de foto's van de magister morum zijn ook nog niet helemaal up to date, als je daar kijkt zie je alleen de olim magister morum. :cry:

Zarathustra

Roelof gaat een webcam kopen. Dan maak ik een setje nieuwe foto's. Voor het novitiaat is alles updated. tot zolang moet je het met de foto's van Matthijs doen. er staan overigens genoeg foto's van mij op het internet. :wink:

Animal schreef: Webcie, Bij de links krijg ik, na op 'zusterverenigingen' geklikt te hebben, onder andere een link naar de VGSN-tq te zien. En dat is geen zusterverniging...

Pietje precies, boeie! Over een paar jaar zijn het misschien wel, who knows.

Roelof gaat een webcam kopen. Dan maak ik een setje nieuwe foto's. Voor het novitiaat is alles updated. tot zolang moet je het met de foto's van Matthijs doen. er staan overigens genoeg foto's van mij op het internet

Je kan uiteraard het process versnellen door iemand bij jouw in de buurt wat shotjes te laten maken, Geert, Gerard, KJ allemaal woonachtig in de GSV ghetto. En de kwaliteit is 10 keer beter dan een webcam ;)

L1Rn4urAyA7aTEe
agent_Fox_Mulder schreef: Ja, de foto's van de magister morum zijn ook nog niet helemaal up to date, als je daar kijkt zie je alleen de olim magister morum. :cry:

Ik kijk, om heel eerlijk te zijn, veel liever naar de olim magister morum dan naar de magister morum... :wink:

Onder links, linksonder in het openingsmenu, staat alleen de link naar de VGSE. Waarom is er alleen een link naar deze site te vinden en niet een link naar bijvoorbeeld de monsterachtig geweldig toffe pagina van HOST?

There's only so much space ;)
Enne hij staat al wel bij 'Links'.

Van dat voorkeursbeleid van de webcie begrijp ik ook niet veel. Misschien is het mogelijk een knipperend en dus afwisselende link in te stellen naar een pagina die gerelateerd is aan de GSV.

Begrijp me niet verkeerd, ik steun de VGSE enorm, maar HOST bijvoorbeeld niet minder...

Ik dacht het is wel duidelijk, maar niet dus, de VGSE heeft een veel integralere relatie met de GSV. Het is o.a. de Stichting die onze soos beheert. Host is niet minderwaardiger, maar wel minder belangrijk voor de meeste GSV'ers. En om nou constant de voorpagina te veranderen, jij kan prima nieuwsberichten plaatsen -onderdeel van de voorpagina-, zet er eens een keertje een plaatje er bij, en klaar is kees :D

Okay, dank je voor je uitleg, ik begrijp dat er te weinig ruimte is om meer links op de thuispagina te zetten.

Het was ook alleen maar een vraag.

I know ;), daarom beantwoord ik ook uitgebreid je vraag over het zogenaamde "voorkeursbeleid" van de Webcie.