Valkje

Amicae amicique,

Zoals amica Doornbos al had aangegeven, vindt de pubquiz vanavond plaats via het streamplatform Twitch. De link naar de Twitchstream zal spoedig in dit topic met u gedeeld worden. Daar zal ik de pubquiz en alle vragen aan u presenteren. Voorafgaand aan elke ronde zal ik een link in de chat gooien naar een Google Form: daar kunt u uw teamnaam en uw antwoorden voor die ronde invullen. De antwoorden zullen vervolgens in een rap tempo door ons doorgewinterde nakijkteam worden beoordeeld, en enige tijd later maak ik de antwoorden aan u bekend. Zo nu en dan maak ik daarmee ook een tussenstand van alle teams bekend.

We verwachten dat u zelf uw interne teamcommunicatie optuigt. U kunt de Twitch-chat gebruiken om eventuele organisatorische vragen aan mij te stellen. Weest u zich er wel van bewust dat er een vertraging op de stream zit, dus ik reageer waarschijnlijk wat traag.

Er zal ook een plaatjesronde plaatsvinden, waarvoor u enkele rondes later de antwoorden in kunt leveren. De plaatjes worden tevens in dit topic gedeeld, zodat u daar tussen de andere rondes door naar kunt kijken. De link naar de bijbehorende Google Form deel ik op hetzelfde moment. Ik zal vervolgens op een later moment aangeven wanneer u die Form dient te versturen.

Dat zijn voor nu de belangrijkste organisatorische mededelingen. Mocht u verdere vragen hebben, stel ze dan vooral. Het pubquizteam kijkt er erg naar uit, en wij hopen u ook!

Semper amicaliter,

Uw presentator,
Loran Knol