Berdine

Heb je nog een baantje nodig? Dit berichtje kwam binnen op de presciemail. Als je interesse hebt moet je dus maar even contact met hun opnemen!


Geachte Prescie,

Mijn man en ik hebben ondersteuning nodig in het huishouden van ons gezin.
De werkzaamheden bestaan uit schoonmaken, eten kopen/koken, kinderen eventueel ophalen, oppassen etc.
Wij willen het liefst drie of vier studentes die deze werkzaamheden op zich nemen, dan is er sprake van continuiteit als eentje niet kan.

Wij hebben 4 kinderen en wonen in Groningen Zuid
De vergoeding willen wij in gezamenlijk overleg vaststellen.

Wij zullen het erg op prijs stellen als de Prescie ons verzoek bij hun leden bekend willen maken.

Met vriendelijke groet,

Alies Kramer, ex-GSVer

k.j.t.kamp@versatel.nl
Verslag Raadscommissie Onderwijs & Welzijn schreef: Vos (PvdA) • Hoe kan het dat er voor HV1 veel studenten worden ingezet, terwijl dezen er niet bekend staan om het voeren van een schoon huishouden? Antuma (S&S) protesteert tegen de suggestie dat studenten hun eigen huishouden als voorbeeld zouden nemen bij hun werk in dienstverband; er is juist veel lof voor hun werk in dezen. Vos (PvdA) heeft er echter wel klachten over gehoord.
SP-wethouder Visscher schreef: • Studenten: ingezet in zomerperiode, vaak studenten in sociaal-medische richting; cliënten en zorgaanbieders zijn heel tevreden; studenten signaleren bijv. goed hoe het met iemand gaat; verder worden ze ook opgeleid.

Hier moest ik aan denken toen ik de advertentie zag. Het maakt ook weer eens duidelijk dat mensen gewoon graag studenten in dienst nemen. Hoewel dit verzoek natuurlijk wat anders is dan Huishoudelijke Verzorging I (voormalig Alphahulp)

Ik snap er geen reet van Stefanie. Wat kan politiek soms moeilijk zijn zeg! wauw!