Feestcie der VGSR

Amicae amicique,

de VGSR viert in februari haar 11e lustrum, en u mag dit meevieren! U bent van allen hartelijk uitgenodigd om op 7 februari 2006 ons lustrumfeest te bezoeken, en er een onvergetelijk feest van te maken

meer informatie volgt spoedig...

Het schijnt dat er laatst tussen de beide almanak commissies van de GSV en de VGSR al contact is geweest betreffende dit onderwerp. Maar voor de zekerheid vraag ik het toch maar even, is Bastiaan Hop ook aanwezig op dit feest?

Feestcie der VGSR

Amicae amicique

checkt den website! Onze flyer is online, de locatie bekend, wij zijn klaar voor het feest, en het lustrum!

U komt natuurlijk, de toegang is gratis 8)

Amice Hop komt ongetwijfeld op het amicale weekend van volgende week.

uhm... ben ik nu zo scheel of wordt er een lustrum in februari aangekondigd en een feest zeer binnenkort voor hetzelfde lustrum? :|

Ik denk dat u scheel bent, want het feest was tijdens het lustrum in februari. Mocht u het nog niet begrijpen of het idee hebben dat ik u niet begrijp dan hebben we het er nog wel over tijdens het amicale weekend. U komt toch ook?

MatthijsL schreef: Het amicale weekend. U komt toch ook?

Wie de schoen past trekke hem aan. Het is mij een eer en een waar genoegen om u te kunnen begroeten op ons amicaal weekend amice Lems! Ik hoop dat uw bestuursgenoten ook de trein c.q. auto naar Groningen weten te halen.

MatthijsL schreef: Ik denk dat u scheel bent

nou, nou, wat een kapsones.
hoeveelste jaars was jij ook weer? :D

Ach, waarde amice Roel, er worden mij twee mogelijkheden voor gehouden en één daarvan was het in ieder geval niet, dus dan trek ik mijn conclusies. Ik denk niet dat het feit dat ik derdejaars ben daar iets mee te maken heeft, maar ik ben blij dat u zoveel interesse toont. Wat doet u in het dagelijks leven behalve DJ'en?

Matthijs