Boedi

Beste GSV,

Vanaf aanstaande woensdag is het Schaakfestival weer in Groningen. Negen dagen lang wordt er gestreden op het schaakbord door professionals en amateurs. Dit jaar is er ook een evenement voor studenten die schaken wel leuk vinden, maar er niet perse goed in zijn of veel tijd in stoppen.
Schakers zijn net studenten en staan dus liever niet al te vroeg op. Het toernooi begint dan ook pas om 13:00 uur (12:45 aanmelden) en is om 17:00 uur al weer afgelopen. Zou leuk zijn om hier een paar GSV'ers te zien. Daarnaast kan het ons ook nog eens wat opleveren, want er is een verenigingsprijs. Benieuwd? Kijk eens op de website: http://chessfestival.nl/#section-5

Groetjes,
Hendrik

P.S. Deelname is gratis.

Dubbelpost

Edit: doe niet zo.

Je kan hier ook heen gaan om bn'ers te spotten.
Vorig jaar heb ik namelijk terror Jaap gespot.

jaspermann schreef:

Dubbelpost

Edit: doe niet zo.

Duidt het me niet euvel, krijg het plaatje niet goed. Wuch meeh om met de geit te spreken.

Hendrik ben jij al professional?

Zal toch niet.

jackjansma schreef:

Je kan hier ook heen gaan om bn'ers te spotten.
Vorig jaar heb ik namelijk terror Jaap gespot.

Nick van Nick en Simon schaakt ook ;D

Zoals u wellicht weet is er in de kerstvakantie traditioneel een schaakfestival in Groningen. Ik zal dit jaar acte de présence geven in het hoofdtoernooi dat gehouden wordt van 22 t/m 30 december. Ook dit jaar zijn er weer tal van nevenevenementen waarvan twee ook interessant voor u.
21 december vanaf 19:00 uur (tot ongeveer 22:30 uur) wordt het NK snelschaak voor studenten georganiseerd in het Van Swinderen Huys. Er zijn ook poules voor huisschakers, dus schroom niet langs te komen ook als u uw niveau niet zo hoog acht.
23 december wordt er tussen 12:00 en 17:00 een toernooi georganiseerd speciaal voor niet-clubschakers. Een uitgelezen mogelijkheid om eens te kijken hoe u er voor staat in de huisschaakscene van Groningen. Bij dit toernooi is er ook een verenigingsprijs. Mochten er 3 of meer GSV'ers meedoen en een beetje presteren profiteert de GSV ook nog eens. #purewinst

Verder is deelname gratis bij beide evenementen en zijn er geldprijzen te winnen. Nog meer winst dus.

Zou leuk zijn een paar van u te mogen verwelkomen bij (een van) deze evenementen.

Verdere informatie: http://chessfestival.nl/