jennieke

Beste GSV-ers,
Omdat ik in februari op stage hoop te gaan in het buitenland komt er (tijdelijk) een kamer vrij aan de Bankastraat 10a! Er bestaat een mogelijkheid dat je wanneer ik terug ben een andere kamer kan overnemen en er dus gewoon kan blijven wonen.
Maargoed even wat informatie over de kamer:

-Oppervlakte: 18m2
-Huur: 300
-Mooie karakteristieke kamer met grote ramen, een schouw, laminaat en een ornament in het plafond.
-De kamer heeft een klimwand!
-Het huis beschikt over een dakterras en balkon. Dit is echt super chil in de zomer!
-Het huis heeft 2 keukens, 1 toilet en 1 douche
-Medebewoners: Gert Tempel, Joanne Chukundah en Leon Plas (komt waarschijnlijk vanaf februari nog iemand bij)
-Het huis bied heel veel gezelligheid maar je hebt ook natuurlijk de mogelijkheid om je af te zonderen.

Als het je wat lijkt reageer dan via dit forum of stuur een e-mail naar: jennieke_89@hotmail.com!
Groetjes,
Jennieke Oordt

jennieke schreef: "-De kamer heeft een klimwand!"

Vrij vertaald: er zitten gaten in de muur waar je op los kan? :)

Succes met vinden van een roomie!

jennieke schreef: "-De kamer heeft een klimwand!"

Ik ben er voor dat we de zijkant van de aquaflats ook beplakken met dat soort dingen. Super lachen.

Je vergeet natuurlijk te vermelden dat cafetaria 'De Wachtkamer' op kruipafstand ligt.

Je gaat weg in Februari, maar wanneer kom je weer terug?

Koffie drinken met Liesbeth en Gerdien is een must als je daar gaat wonen.
Verder kan je dan makkelijk hardlopen op en chillen en BBQ'en in het gras van het Noorderplantsoen.

Je kan in overleg 5 tot 8 maanden in de kamer terecht. Ik ben begin juli weer terug maar omdat ik waarschijnlijk in het buitenland werk as zomer heb ik mn kamer die maanden niet per se nodig.

De klimwand is een echte klimwand. Zo'n eentje die je ook in Kardinge hebt

jennieke schreef: De klimwand is een echte klimwand. Zo'n eentje die je ook in Kardinge hebt

Krijg ik er ook iemand bij die mij kan zekeren?

Bruins schreef: Koffie drinken met Liesbeth en Gerdien is een must als je daar gaat wonen. Verder kan je dan makkelijk hardlopen op en chillen en BBQ'en in het gras van het Noorderplantsoen.

Ja, dat eerste is leuk!

haha jij wel Ben

In welk buitenland ga je stage lopen Jennieke?

En waar in dat buitenland?

Ik was nog in twijfel over Spanje of Kaapstad maar heb net te horen gekregen dat ik in Spanje (ossa de montiel om precies te zijn) stage kan lopen!