Elliefs

Beste mensen,

Woensdag is het eindelijk zover! Happietaria 2008 gaat open en dat moet groots gevierd worden.
Om 20:00 organiseert de OCSG een sing-in in de Goede Herderkerk.
Aansluitend zijn jullie welkom in Happietaria aan de Hereweg 1.
Om 22:00 zullen Bart-Willem en Sandra, de eigenaren van Bij Jansen, Happietaria ceremonieel openen.
Live-muziek wordt verzorgd door leden van de bekende band LPG.

Kom het feest compleet maken: kom naar de opening van Happietaria 2008.
Tot ziens op 19 november!

Het Happietaria Management Team 2008
Ellie Bolt - Voorzitter
Herbert Borghuis - Penningmeester
Alja Post - PR
Erika van Leeuwen - Sponsor
Harmen Mellema - Pand
Ruud van Barneveld - Voeding

Herbsgarden

Leuk dat jullie LPG hebben geregeld. Voor wie ze niet kent: dat zijn deze lui. Komen jullie ook nog even langs bij OOG Radio's Piekuur? Dan komt heel Groningen namelijks naar de opening.

<iframe src="http://nl.youtube.com/v/1htO-bhK2R4" width="425" height="350" scrolling="no" frameborder="0"></iframe>

als er staat: leden van LPG, weet ik niet of LPG in zijn geheel komt. Wel veels te tof.

wel heel tof geregeld, met een band!

Ik ben ook buiten mezelf van verwondering over het feit dat ze een concurrent de opening kunnen laten verzorgen!

Goed bezig HMT!
Allemaal komen vanavond naar de opening! Henk- Jan en ik zijn at your service achter de bar 8)

Laura bedoelt natuurlijk morgenavond. ;-) Maar kom vooral allemaal dan!

Herbsgarden

Woensdag 18.45 uur persconferentie op OOG-radio, 106.6 FM of streaming te beluisteren.

Lieve GSV,

Vanavond is het echt zo ver.
Na maanden hard werken gaat vanavond Happietaria Groningen 2008 officieel open.

Jullie zijn van harte welkom. Om 20.00 uur begint de een Sing in van de OCSG en Happietaria in de Goede Herder Kerk en vanaf 21.30 kun je het pand binnen lopen.
Om 22.00 wordt het pand officieel geopend.

Be There!

Wow, het pand zag er echt goed uit. Heb het vorige week even gezien, en er is echt veel gedaan nog. Super!!

Iedereen heel veel succes de komende maand!

de promotie en het pand zijn helemaal toppie! geweldig project zowel het doel opzich als het interkerkelijke karakter ervan!