nannega

Altijd al prominent willen zijn? Nooit die waardering gevoeld die je zocht?

VGSE Hufterproof geeft je die. Wij nodigen een ieder individu, dispuut, bestuur, genootschap, commissie, regio of andersoortig vriendengroepje uit een foto op de lange wand op soos op te hangen. De soos mag weer studentikozer worden!

Iedereen die hier gebruik van wil maken kan een fotolijst aanleveren aan de VGSE. De foto mag maximaal de grote van een a4 zijn, in sepia of zwart wit en in een fotolijst met rand (geen wissellijst). Het is verboden op eigen initiatief zaken op te hangen. Dit gebeurd alleen door de VGSE.

Wij willen de soos graag een meer studentikoze uitstraling geven. Heb je hier nog een ander idee voor? Meldt dit dan aan bestuur@vgse.nl!

Met vriendelijke groet,

Uw VGSE Hufterproof

De VGSE kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de ingeleverde fotolijst. Ook behoud de VGSE zich het recht foto’s te weigeren.

Wat een rete goed idee! Ben benieuwd!

Koning Drietand

Ik zal proberen vanavond een paar leuke Tayros foto's te maken. hoeveel foto's mag je maximaal inleveren?

ik ga eens diep graven in mn foto bestand! ik vind het in ieder geval echt een super idee!

Kun je garanderen dat die dingen blijven hangen???

Garanderen niet. Slooppraktijken en dergelijke strapatsen worden bestraft. Het slopen of verdonkeremanen van onderdelen van de wall of fame valt daar ook onder.

N.B. Steendam
Fre schreef: Ik zal proberen vanavond een paar leuke Tayros foto's te maken. hoeveel foto's mag je maximaal inleveren?

Niet alle gemaakte foto's lijken mij even geschikt...

Koning Drietand
kwibus schreef:
Fre schreef: Ik zal proberen vanavond een paar leuke Tayros foto's te maken. hoeveel foto's mag je maximaal inleveren?

Niet alle gemaakte foto's lijken mij even geschikt...

Nee die saaie foto's niet, maar die foto's die niet zouden worden gemaakt als er geen drank was in deze wereld wel.

N.B. Steendam

Je had langer moeten blijven, dán had je mooie foto's kunnen maken.

Afijn, ontopic.

Maar worden ze vastgelijmd? Of komen ze aan een spijkertje te hangen??

Je kan ze gewoon vastschroeven, net zoals in de Drie, dan blijven ze wel hangen.

Bison montagekit super, maakt schroeven overbodig.

Daar spreekt de klusmanager van de VGSE, kan ik niet tegenop.

Is er ook een formaat waaraan die foto's moeten voldoen, een maximum ofzo?

nannega schreef: De foto mag maximaal de grote van een a4 zijn, in sepia of zwart wit en in een fotolijst met rand (geen wissellijst).

Haha, daar las ik even overheen!