Bruins

Amicae, amicique,

(Bijna) afgestudeerd? Graag wijs ik je dan op de vacature die we hebben uitstaan bij Vonk Traineeship.
Sommigen van jullie kennen mij misschien nog, of kennen mijn ega Elise Reinders. De meeste van jullie zegt mijn naam waarschijnlijk niets, maar dat geeft niet.
Sinds dit voorjaar ben ik met collega's bezig om een traineeship op te zetten voor bedrijven en organisaties in Noord-Nederland. Vonk Traineeship is een hoogwaardig traineeship voor ambitieuze afgestudeerden. Het is een tweejarig multicompany traineeship waarbij je drie verschillende en uitdagende opdrachten bij drie diverse opdrachtgevers. Vier dagen in de week werk je bij je opdrachtgever. Op vrijdag volg je trainingen, krijg je coaching en intervisie en werk je met je collega-trainees op innovatieve manieren aan vraagstukken van opdrachtgevers. En het goede nieuws: per februari zoeken we trainees!

Toen ik zelf afgestudeerd was en het warme bad van de GSV moest verlaten, had ik graag gewild dat er zo'n traineeship was. Dat was er toen niet, maar nu wel. Daarom zou het tof zijn als we komend jaar ook een (of meerdere) GSV'er(s) in ons programma mogen verwelkomen.

Meer info vind je op onze website:

https://vonktraineeship.nl/vacature/ <<<

Daar kun je je ook aanmelden voor de inhousedag.
Vragen? Bel of app gerust: 06-20102523 of mail naar: freerkjan@vonktraineeship.nl

Amicaliter,
Freerk Jan Bruins

Met als slogan: Waar vind ik zo'n trainee: VONK

Succes ermee pa.

Dankjewel zoon!