Evite

beschrijving

Waarom Christelijke politiek? Zouden geloof en politiek niet gescheiden moeten zijn? En wat is de toegevoegde waarde van Christelijke politiek?

Niemand minder dan Gert-Jan Segers, fractievoorzitter van de ChristenUnie in de Tweede Kamer, gaat hierover met ons in gesprek. Heb jij een vraag voor Gert-Jan, of ben jij benieuwd wat hem drijft om Christelijke politiek te bedrijven? Kom dan vrijdag 2 november naar de Lutherse kerk! De middag begint om 16 uur, en zal rond 17:15 uur klaar zijn. Na die tijd is er een borrel waarbij je de College Tour kan nabespreken.

De toegang is geheel vrij.

Programma:

  • Speech Gert-Jan Segers over het belang van Christelijke politiek
  • Tweegesprek tussen Gerben Brandsema en Gert-Jan Segers
  • Vragen vanuit het publiek naar Gert-Jan Segers of Inge Jongman (lijsttrekker ChristenUnie Groningen)
  • Afsluiting door Inge Jongman

Weet jij nu al wat je wilt vragen? Stuur dan alvast je vraag naar christenuniegroningen@gmail.com!

Join dit event op facebook: https://www.facebook.com/events/274686983253800/

Dit wordt een gaaf evenement! Bijzijn is meemaken, niet gaan is duurder, borrelen moet je toch en sjaars verplicht natuurlijk!

TLDR: vrijdag 2 november, 16:00 collegetour + borrel met Gert Jan Segers in de Lutherse Kerk te Groningen!

Wietske Visser

Wat leuk dit! Zijn er al mensen die hier heen willen?

Wietske Visser schreef:

Wat leuk dit! Zijn er al mensen die hier heen willen?

Ik wil hier ook wel heen!

Ik denk er ook over om te gaan

Hilde Gunnink

Marjan D en ik willen ook heen!

Nienke v. Asperen en ik gaan ook! 15:45 buiten?

Dit wordt zeker tof! Wegens de verwachte drukte wel het verzoek UITERLIJK 15:50 binnen te zijn. GJ heeft een drukke agenda en zo voorkomen we dat we te veel uitlopen.

Klik ook nog even op aanwezig bij dit event:
https://m.facebook.com/events/274686983253800/

Bump: dit is morgen al! Ik heb zelfs gehoord dat er gratis pizza zal zijn, dus nu is niet gaan zeker duurder.

Jessica, Ellen en ik zijn ook bij! En ja, dat waren we al van plan voor de post over de gratis pizza.

Ik kom puur voor de gratis pizza.

Ik ben morgen ook bij

Evite schreef:
GJ heeft een drukke agenda (...)

Mag jij GJ zeggen?

NienkeBraam

De Duitse Tom en ik zijn ook bij

grasMaaiker

Misschien bij. Misschien ook niet.