Hapkars

khoorde van m'n huisgenoot dat strijkplanken bij de Hema in de aanbieding zijn. Mochten wij thuis nu net een nodig hebben. Komt dus mooi uit zou je zeggen.

Probleem is alleen dat we het niet zeker weten (dat ze in de aanbieding zijn)

Mocht er dus nog iemand onverhoopt de Hema binnen vallen.............

hè doe eens gek en vertel het hier

nou harry, vet handig dat internet! toevallig had ik een hemafolder voor m'n neus, en jawel hoor ze zijn in de aanbieding. Veel succes ermee

http://www.hema.nl/nl-NL/nieuws/brochure.aspx

Ik dacht dat de generatie onder mij zo van het googelen was. Dat valt weer tegen.

Harry, je bent een aardige gast maar dit topic is toch wel een hoogtepunt van laksheid. Doe even googlen, bellen, fietsen en meer van dergelijke activiteiten ondernemen, maar een topic openen is toch bij de wilde spinnen af.

Hé Harry, als je er toch bent, en er ligt een strijkplankhoes voor een schappelijke prijs, dan houd ik me zeker aanbevolen. In m'n huisstrijkplankhoes zit een gat, heel irritant.

Alvast bedankt!

MdR schreef: is toch bij die wilde spinnen af.

Wowsie! Dat ik die ooit nog eens zou tegenkomen. Gefeliciteerd! Je hebt zojuist mijn lievelingsuitdrukking gebruikt. :D

Mooie uitdrukking, wel gejat van een wc-deur in de UB.

Zit jij de helft van de tijd ook op een toilet violen als je in de ub bivakkeert?

maar het maakt allemaal niet meer uit. we hebben hem ondertussen in huis, een mooie witte met zwarte stippen. 30 euries

allemaal ontzettend bedankt voor jullie inspanningen, behalve martijn de ruijter die zelfs te laks is om even te zeggen dat ik zo goed bezig ben mijn bloesjes te strijken

Wat Martijn zegt.
Wie veegt dit onzintopic even van het forum? :wink:

Edit: 30 EURO?? Dat is ongeveer 28 euro duurder dan bij de gemiddelde kringloop. Dan heb ik liever een plank waarop iemand anders ook al eens keurig z'n bloesjes gestreken heeft...
Verder heel tof natuurlijk, ik deel ahw in jullie vreugde.

Omdat alle nuttige informatie aangaande strijkplanken uitvoerig verstrekt is in dit topic sluit ik hem om onnuttig gepost te voorkomen.