Robbert

Vannacht van ons heen gegaan... tussen 22:00 uur en 04:04 uur de roze 'van zijn oud-tante geërfde' snorfiets, oftewel de snorfiets van Koos.
Met droefheid (ook namens Koos) moeten wij u deelgenoot maken van het feit dat de brommer annex snorfiets van Koos deze avond is heengegaan.
De naast de flat geparkeerde bromfiets is door, tot op heden onbekende. maniakken meegenomen. In het nabij gelegen bos(je) bij de Aquamarijnstraat is de snorfiets in de fik gestoken, men heeft het, voor zover het zich tot op heden laat aanzien, even door laten vlammen. Daarna is het vuur snel gedoofd en is er niets meer overgebleven dan een verwrongen frame, met iets dat op een voorwiel lijkt.

Daarom willen we hier ook een condoleance register openen, voor 'de roze snorfiets' en , niet minder, zijn nabestaande, Koos.

Veel succes gewenst met het zoeken van een nieuw vervoermiddel en ook met het verwerken van het verlies van je roze snorfiets!

verdorie, en dat op zo'n avond..

sterkte!

Succes ermee. Ik mis 'm ook al. De snorfiets heeft me toch een paar keer prima vervoerd naar Vinkhuizen en weer terug. Het is triest dat hij op zo'n manier moest eindigen.

Mijn oprechte medeleven gaat uit naar Koos...

Koos, ik vind het heel erg voor je. Sterker uitgedrukt: het is een verlies voor de hele vereniging. Vanavond een minuut stilte... :cry:

Potverdrie! Hoe durven ze!
Heeft de begrafenis al plaatsgevonden (als die nog nodig is na deze halve crematie)? Inderdaad, vanavond n discrete minuut stilte..!
En Koos: Kop op, sterkte bij het dragen van dit verlies, je mag mn fiets wel een keertje lenen..!

Vriend Niels

Wraak! :evil: :evil:

Word je wakker, lees je dit bericht. Droefheid allom, een groot verlies, tranen met tuiten. Hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren.
Een van de laatste (sterker nog, het was zo`n beetje de laatste) weken van zijn leven heb ik de rose snorfiets onder mijn hoede mogen hebben. Ik heb er met veel plezier gebruik van gemaakt.

Rose snorfiets, dit typ ik speciaal voor jou:

Jij was mijn hoop tijdens winderige tochten
altijd stond je voor mij klaar
met 27 km/uur scheurde jij mij door de bochten
nu is slechts de as nog daar.

Een stel vinkhuizense locals mochten je blijkbaar niet
ze hebben je min of meer 'verkracht'
dit doet mij ontzettend veel verdriet
Rose snorfiets, rust nu maar zacht.

STERKTE KOOS!
enne, Jurrian wat een grandioos gedicht. Ik kan zien dat ie recht uit je hart komt.. mijn complimenten!

Wanneer is er een massahysterische afscheidsceremonie?
Sterkte Kaas.

Mijn gedachten gaan naar de nabestaanden, succes met het weer leren fietsen...

Succes Koos...sterkte

van lenthe onglooflijke poet, kun jij niet de huisdichter van de gsv worden jongen?

maar ja hellent vlak als de enige zeerkheden in ons leven ons al ontvallen en verbrand worden. een stevige rouwperiode lijkt me zeker op zijn plek

heeee, de Rose Snor ligt er nog steeds. Dr zit nog best wel wat bruikbaars bij. Moet er niet wat afgesleuteld worden? Ik noem een lamp, wiel of stuur. Al was het maar ter herinnering...

Respect.

Sorry Koos.
Misschien kan een nieuwe snorfiets je opbeuren.
Op marktplaats.nl kwam ik de volgende al tegen:

Ik stel voor om een inzamelingsactie te beginnen.
We hebben iets van 75 euro nodig.
Iedereen kan op het forum zeggen hoeveel hij of zij wil bijdragen. (en beloofd is beloofd)

Gerben, jij zegt natuurlijk dat liefde niet te koop is, maar zo bedoel ik het ook niet.

Liefde is niet te koop, Hielko...

dat zeg ik

Je steekt ook nog eens Koos zn ogen uit. Dat ding rijdt helemaal niet meer man! Liegbeest dat je bent.

Met oprechte deelneming. Heeft de teraardebestelling(wie heeft dit woord verzonnen?!) al plaatsgevonden?

Kunnen de achtergrondkleuren van dit topic ook aangepast worden, webski? Een witte of lichtgrijze achtergrond met een donkergrijs randje lijkt me zeer toepasselijk.