klaasmans

Te koop

Een geweldige mini pc, door geldnood. 150 euro, 9 inch

het is de eee900 met XP

http://www.fan.tv/DIGITAAL/toontext.asp?id=22805

Doei

Hoe zit het met garantie, evt. beschadigingen en accessoires?
En heb je er foto's van?

als je een nodig hebt, gewoon kopen, goeie prijs. (zolang xp op manufactorer-cd wordt geleverd en accu nog goed werkt)

Goed apparaat, is de nieuwere versie van de mijne en heeft dus ook net de verbeteringen die zo lekker zijn. Als je iets nodig hebt sowieso doen.

TheoSikkema

Heeft klaas een schuld bij jou?

9 inch typt kudt, ik zou voor de 10 inch gaan.

Verder een fijn apparaatje hoor van Klaas, prima accutijd enzo.

TheoSikkema schreef: Heeft klaas een schuld bij jou?

Nee ik wel 2 euro schuld bij hem, telt dat ook?

Ik sprak Bernard laatst, die wil nog wel zo'n ding. Hij vroeg naar de betalingsregelingmogelijkheden, en die vraag stuur ik bij deze door.

Ruilen tegen z'n pc dan betaal ik die 150 wel.

Ruilen voor Bokito

Telt David als Bokito? Dan zou ik hem graag in willen ruilen.

AssessorJoost

Ben...

Ik heb twee maanden met veel plezier de laptop van klaasmans gebruikt. Nu heb ik dit apparaat niet meer zo nodig,

Ik heb het ding twee maanden gebruikt, misschien is die daardoor meer waard geworden, maar ik verkoop het voor minder, richtbedrag €140,-. (Maar onder de 130 doe ik m zeker niet weg).

Dus laat maar horen als het je wat lijkt,
Jurjen

Het lijkt mij wel wat. Helaas voor jou heb ik er al zo een. Wat ik me afvraag, hoeveel biedingen van meer dan 130 euro verwacht je te krijgen?

Misschien heeft de GSV nog wat geld over, dan maken we er en collectief eigendom van. dan kun je hem huren voor 20 euro per week of zo, net zo als de beamer, dat gaat dikke euro's binnen tikken joh

Ik wil em wel ruilen voor de mijne, dan krijg je 50 euro toe. Als dat je niets lijkt dan wil ik de bijbehorende oplader wel voor een tientje. (mijn lappie is 1 type ouder).

Prince schreef: Het lijkt mij wel wat. Helaas voor jou heb ik er al zo een. Wat ik me afvraag, hoeveel biedingen van meer dan 130 euro verwacht je te krijgen?

Geen idee hoe je dit bedoelt. Zelf sta ik altijd wat voorgesorteerd op cynische opmerkingen dus vandaar het volgende:
Op dit moment worden deze pc's voor 150 euro (en meer) verkocht, dus is de prijs zeker redelijk.

En voor Xander: volgens mij heb je niet zoveel aan een laptop zonder stekker, maar misschien weet je me te overtuigen...

Jij hoeft hem ook niet te gebruiken, alleen te verkopen voor meer dan 80 euro, wat makkelijk te doen moet zijn en uiteindelijk resulteert in meer winst. Dan vraag jij je natuurlijk af waarom ik als het zo makkelijk is het niet zelf doe. Nou: Ik heb weinig internet a.t.m. dus kan niet zo goed marktplaatsen.

Ik zou zeggen grijp je kans, vandaag besteld is morgen in huis.