ro

Beste Webcie

Ik wil graag uitloggen, maar dat lukt niet. Ik klik onder 'intern' op 'logout', en mijn Mozilla-browser gaat dan naar de Forum Index. Maar, nog steeds zit ik intern. Hoe kom ik eruit?

Bvd, RO.

je hebt waarschijnlijk automatisch inloggen aangevinkt. Volgens mij moet je dan even je cookies verwijderen, en dan is alles opgelost.

Laat het even weten of het daarmee is opgelost. Dat je uitgelogd bent nadat je cookies verwijderd zijn, is iets dat vrijwel vaststaat (anders is er wat mis met je browser), maar of dan ook het probleem opgelost is (dat je weer 'normaal in en uit kan loggen'), is even een tweede.

Oorzaken kunnen zijn:
1: je bent al lang op deze compu 'automatisch ingelogd', en de cookieinstellingen zijn ondertussen verwijderd, waardoor oude cookieinfo op je pc staat, en op de server nieuwe instellingen, waardoor de oude cookie niet herkend en verwijderd wordt
2: mogelijk dat de nieuwe forumnaam ook een rol speelt (Hans kon ook niet in- en uitloggen, en was recentelijk van forumnaam veranderd). Ik weet niet zeker of dat invloed heeft. Volgens mij ben jij niet van forumnaam veranderd, dus zou dat niet uit moeten maken.

Jep, de methode werkt. Nu kan ik weer uitloggen, terwijl hij m'n wachtwoord netjes onthoudt. Ik vermoed dat je analyse (1) klopt.