Stieneke

Voor alle aanstaande bijbelkringleiders en andere geinteresseerden wordt er van 9 t/m 12 september weer een KIK georganiseerd.
Tijdens deze conferentie word je klaargestoomd voor het bijbelkringleidersschap. Er worden lezingen georganiseerd en er kunnen trainingen en workshops worden gevolgd. Op deze manier word je toegerust voor de taak die je te wachten staat komend jaar. Als Senaat zien we deze conferentie als zeer waardevol en we willen deze dan ook van harte bij u aanbevelen. Op de website www.kik2005.nl vindt u alle belangrijke informatie over het programma en de inschrijving/betaling.

Martine en ik zijn van plan naar de kik te gaan. Je moet je voor maandag 29 aug opgeven. Zijn er nog mensen die met ons meegaan?

Stieneke en ik gaan sowieso ook naar de KIK toe. Daarnaast heb ik nog wel een aantal mensen gesproken die twijfelen. Het is in ieder geval aan te raden om te gaan! Wat betreft de uiterste datum van inschrijving: maandag 29 augustus is waarschijnlijk gewenst, maar wanneer het iets later wordt is dat verder ook prima. Normaal gesproken kan je tot twee dagen voor de conferentie nog wel inschrijven.

ik wil misschien ook wel....
hopen dat het nog kan

wikkende en wegende heb ik de knoop doorgehakt. Ik ben benieuwd. Allert gaat ook en volgens mij Joanne nu ook zeker...Welke trainingen klikken jullie aan?

Ik ga die voor bestuursleden volgen... Ik ben erg benieuwd hoe die is. Heb er mijn verdieping bijbelstudievaardigheden voor opgegeven... Die zal nu volgend jaar maar moeten.... Mooi dat het erop lijkt dat toch een behoorlijke groep GSV'ers richting Vierhouten gaat. Volgens onbevestigde berichten zullen we daar ook dhr. Egbert Jan T. te K. gaan ontmoeten. Ik wacht in spanning af...

p.s. wat is internet op je werkplek toch een verademing :wink:

Ik heb de keus dan uiteindelijk ook maar gemaakt, ik ga ook mee. Ik volg als het goed is zelfde training als die van Steef.

@ Gerben: Ik zou geen basistraining aankruisen, want die is wel erg basis. Meer iets voor iemand die nog nooit een bijbelkring heeft gevolgd. GSV'ers leren er nooit zoveel nieuws.

Liesbeth schreef: @ Gerben: Ik zou geen basistraining aankruisen, want die is wel erg basis. Meer iets voor iemand die nog nooit een bijbelkring heeft gevolgd. GSV'ers leren er nooit zoveel nieuws.
` Die basistraining is al twee jaar geleden uit het programma gehaald.

moet ik liesbeth of steef geloven? Zeg het!
PS: basis kan ook best fijn zijn. Je weet.

ik ga ook mee!! ik ga voor meditatief bijbellezen en anders die bijbelstudieverdiepende dinges..

KIK-site schreef: 1) Bijbelstudie (MBS) 3) Meditatief bijbellezen 4) Verdieping bijbelstudievaardigheden (i.s.m. bijbelschool "de Wittenberg") 5) Kringleidersbegeleiding en kringcoordinatie 6) De kring als gemeenschap 7) Kring en getuigend christen zijn 8) Bijbelkring in de gemeente 9) Kringen met geïnteresseerden 10) Bijbelstudie met internationale studenten

@ Kiffen: qua actuele IFES kennis: mij... :wink:

Ik heb me ook ingeschreven; verdieping bijbelstudievaardigheden als eerste en de kring als gemeenschap als tweede keuze.

Ik ben net gebeld door iemand van de KIKcie. Momenteel zijn er nog tien plaatsen voor deelnemers beschikbaar. Wanneer je dus nog naar de KIK wilt is het zaak om je snel op te geven. Het adres: www.kik2005.nl

kga ook. Wat wel irritant is: de laatste bus vanaf Nunspeet naar Vierhouten (lijn 112) gaat om 17:26, terwijl het om 19:30 begint. Heb gehoord dat er ook mensen met de auto gaan??

Wanneer vertrekt iedereen vrijdag? Ik ga denk ik met de trein van 15.18 richting Zwolle, dan kom je om 16.40 aan in Nunspeet. Vanaf daar gaan pendelbussen naar De Paasheuvel.

henri! schreef: kga ook. Wat wel irritant is: de laatste bus vanaf Nunspeet naar Vierhouten (lijn 112) gaat om 17:26, terwijl het om 19:30 begint. Heb gehoord dat er ook mensen met de auto gaan??

Er gaan pendelbussen vanaf het station en die gaan volgens mij tot 19.30

Ik ga proberen ook de trein van 15.18 te halen, maar misschien wordt het 15.38

Ik ga de trein van 17:18 nemen. Eventueel als ik tijd over heb neem ik die van 16:38.

Vandaag ga ik vanaf station Wezep om 18:30 of om 17 uur met de auto. Of het een 4 persoonsauto of een 7 persoons is weet ik nog niet, maar als je mee wilt moet je me maar even bellen. Martine gaat ook mee vanaf daar.

Verder ga ik zondagavond ook terug met de auto dus als je dan mee terug wilt moet je me maar aanschieten op het weekend. Hoe laat ik weg ga weet ik nog niet.

Hans P schreef: Ik ga de trein van 17:18 nemen. Eventueel als ik tijd over heb neem ik die van 16:38.

Die neem ik dus ook.

Gezellig, ik neem deze ook. Ik hoorde net van Hans dat je om ongeveer 18.40u op Nunspeet CS bent. Ruim op tijd dus voor de eerste lezing om 19.30u.
Tot vanmiddag!