Marianne

Hoi allemaal,

Omdat Groningen-Noord en Groningen-West per 1 juli samengaan organiseren we vanavond vanaf 19.00 een afscheidsavond voor alle gemeenteleden van Groningen-West!
Het zou natuurlijk leuk zijn als er ook een heel aantal GSV'ers komen die lid zijn van Groningen-West, dus als je niks (belangrijks) te doen hebt vanavond, kom dan ook gezellig langs!

Een aantal dingen die in ieder geval op het programma staan:

  • poffertjes
  • een filmpje met korte interviews van gemeenteleden
  • een quiz
  • koffie met gebak
  • zingen / danken voor de jaren die we als Groningen-West met elkaar hebben gehad

en nog meer!

Groetjes,
Annemarieke en Marianne

Oeh poffertjes, soms zou ik willen dat ik mijn attestatie al had aangevraagd..

Dit was echt een briljante avond. Wie had gedacht dat je tot in de nacht biertjes kon drinken op de trap van de kansel terwijl een niet nader te noemen ds. amice de Gelder rondrijd op het stoelen-versleep-karretje.

Verder was het erg gezellig, inhoudelijk leuk en was de sfeer supergoed. Maar ach, je had erbij moeten zijn om er net zo enthousiast over te zijn als ik.

Zo te horen is 't mooi West. Komt er in juli ook een Noord-West-inwijdingsborrel?

Uit mijn hoofd is de 7e een gemeentedag voor/door/van Groningen Noordwest.

Jurriaan schreef: Zo te horen is 't mooi West. Komt er in juli ook een Noord-West-inwijdingsborrel?

Nice.

Winters schreef:
Jurriaan schreef: Zo te horen is 't mooi West. Komt er in juli ook een Noord-West-inwijdingsborrel?

Nice.

Ik ben benieuwd naar de inwijdingsgebruiken.. Binnenkort val ik geografische gezien onder Groningen-Zuid, mogen wij dan ook komen rammen of worden we dan gedoucht?