corrp

Ha GSV-er,

Ik ben op zoek naar proefpersonen voor mijn afstudeerproject: ben jij een man, tussen de 18 en 35 jaar en heb je geen ervaring met rolstoelrijden? Dan zoek ik jou!

Wat moet je doen? Dat kan ik niet precies uitleggen, maar het komt erop neer dat je een aantal keer +/- een kwartier in een rolstoel moet rijden. Het is niet gevaarlijk voor je gezondheid, je krijgt er hoogstens wat spierpijn van.

's Ochtends om 9 uur wordt je verwacht en rond 3 's middags ben je klaar. Dit is een hele dag, maar tussen de metingen door hebben we een aparte ruimte waar je wordt verzorgd met snoepjes en drinken en waar je de mogelijkheid hebt om te studeren ( combinatie van studeren en bewegen is heel effectief! ) óf een film te kijken óf een boek te lezen óf iets anders te doen wat je leuk/nuttig vind.

Heb jij hier een dag tijd voor tussen volgende week donderdag (15/9) en vrijdag 23 september?? Geef je dan op! We testen twee personen op één dag dus als het je gezellig lijkt met een bekende te doen kunnen jullie je natuurlijk samen opgeven.

Ok, ontzettend veel dankbaarheid staat je te wachten als je meedoet!

Groetjes, Corien

mail: corien.p@gmail.com
tel: 06 33834907

corrp schreef: Het is niet gevaarlijk voor je gezondheid, je krijgt er hoogstens wat spierpijn van.

Jaja. http://www.youtube.com/watch?v=aKewjz4hPns

ik beloof dat je niet achterover valt op een trambaan, wil je dan meedoen?

Heb ik dit niet al eens gedaan?

Jaa! Wel zoiets. Dat was best leuk toch? :-) Dit gaat alleen om iets anders, je hoeft geen handschoenen aan bijvoorbeeld en het is iets minder zwaar.

Sanzo Panza
Edje schreef:
corrp schreef: Het is niet gevaarlijk voor je gezondheid, je krijgt er hoogstens wat spierpijn van.

Jaja. http://www.youtube.com/watch?v=aKewjz4hPns

De tram komt pas later in Groningen ;)

zie eerste post!!

Ik heb hier eerder al eens ervaring opgedaan.. Voor mij dus niet meer geldig maar kan het iedereen aanraden, rolstoelrace door het ziekenhuis altijd lachen.

Rolf, zullen wij samen gaan rolstoelrijden?

Rolf en Xander hebben al 's meegedaan idd, twee jaar geleden ongeveer. Luister vooral naar de wijze woorden van Xander, hij kan het iedereen aanraden!

Je mag je ook alleen opgeven hoor Ursa, dan wordt je gewoon met iemand anders samen gepland...