Zet mij ook maar op het lijstje!

Ik ben er ook bij!

En ik ben er ook bij!

Ik kom ook.

Eduard en Klaske geven zich hierbij ook op. We hebben nog een borrel voorafgaand dus we komen allemaal wat later. Houd er rekening mee dat we dan dronken zijn, dat wordt dus een dolle boel.
Misschien gaat Klaske wel plassen in de bosjes dan..

ik ben ook van de partij

ik ook

en ik ook!

klaskes schreef: Eduard en Klaske geven zich hierbij ook op. We hebben nog een borrel voorafgaand dus we komen allemaal wat later. Houd er rekening mee dat we dan dronken zijn, dat wordt dus een dolle boel. Misschien gaat Klaske wel plassen in de bosjes dan..

De Senaat f.t. is ook aanwezig bij deze borrel en zal dus ook wat later komen. Wij zijn dan ook dronken en we beloven dat we gezellig met Klaske samen in de bosjes gaan plassen.

nou, gekkerds.. ophouden tot het kampvuur uit geplast moet worden, lekker veel witte rook enzo.

ik ben er ook bij. de bbq bedoel ik dan.

ben er ook bij!

klaskes schreef: Eduard en Klaske geven zich hierbij ook op. We hebben nog een borrel voorafgaand dus we komen allemaal wat later. Houd er rekening mee dat we dan dronken zijn, dat wordt dus een dolle boel. Misschien gaat Klaske wel plassen in de bosjes dan..

Ok, in dat geval kom ik niet. Anders wel.

Wat een malle bende. Fred komt ook, misschien komt er dan wel een senaatsvomatie. Dat zou pas echt gek zijn, nietwaar?

bah klaske,... bah.. en ik dacht nog wel dat jij zo'n nette dame was..

Ik kom ook.

Herbsgarden
klaskes schreef: Wat een malle bende. Fred komt ook, misschien komt er dan wel een senaatsvomatie. Dat zou pas echt gek zijn, nietwaar?

Een senaatsvomatie? Getver Klaske, dat is echt goor. Nu zie ik mij genoodzaakt de barbecue te boycotten. Stemadvies: .

Jikes, wat een promotie hier. Braken is vies.
Ik probeer aldoor een grapje te verzinnen met opgeven en overgeven, maar ik vind geen geslaagde.

Ik geef op.

Ik eet ook graag mee

haha ;)

Prince schreef: Hoedje voor volleybal, voetbal en frisbee. Geen hoedje voor (nauwelijks)draagbare radio

Ik neem wel een frisbee meen. Z'n goeie. Met een gat erin. Die gooien zo lekker ver. Dat ken je wel he. Dat je hem zo gooit en denkt, zo die gaat ver. Nou zo een.