froukje

Waterborg, de watersportwinkel aan de Lage der A, is opzoek naar vakantiekrachten voor in ieder geval de maanden juli en augustus.

Heb jij enige verstand van watersport, ben je een beetje een makkelijke prater, en opzoek naar leuk vakantiewerk waarnaast je ook nog vrije tijd overhoudt, dan is dit misschien wat voor jou!

Als je geïnteresseerd bent en voor meer informatie kun je kontakt op nemen met Mario van der Heijde
Waterborg Watersport
Lage der A 3
9718 BJ Groningen

Tel: 050-3124053
Website: www.waterborg.nl

Ole Einar Bjorndalen

lijkt me leuk froukje!!

Heb je nog gebeld chris?

De vacature is iets veranderd. Chris is namelijk best een aardige verkoper, maar van mode, mixen en matchen heeft ie niet zoveel verstand.
Duss:

Waterborg is opzoek naar een spontane kledingverkoopster. Vakantie-/oproepkracht of parttimer. Verstand van watersportkleding niet vereist. (alles valt tenslotte te leren ;))

Voor meer informatie geldt nog steeds:
contact op nemen met Mario van der Heijde
Waterborg Watersport
Lage der A 3
9718 BJ Groningen

Tel: 050-3124053
Website: www.waterborg.nl

Omdat ik vanaf september het land ga verlaten is er een nieuwe vacature:

Waterborg is opzoek naar een spontane verkoop(st)er. Vakantie-/oproepkracht of flexibele parttimer. Verstand van watersport is geen vereiste (alles valt tenslotte te leren), wel een pré.

Voor meer informatie kun je mij de oren van het hoofd vragen of contact op nemen met Mario van der Heijde
Waterborg Watersport
Lage der A 3
9718 BJ Groningen

Tel: 050-3124053
Website: www.waterborg.nl

Als Ben wat spontaner was, dan was deze baan echt geknipt voor hem..