Arend

Hallohallo,

Ivm mijn bezoek aan het NSG gala (22 mei), ben ik op zoek naar een rokkostuum.
Wat voor maat ik precies moet hebben weet ik eigenlijk niet, maar ik ben 1,85 m en heb volgens mij een normaal postuur.

Mocht je denken 'jamaarikheberdikvoorbetaaldennugajijlopenbietsen', een vergoeding is altijd bespreekbaar.

Voor reacties mag je mailen, bellen, smsen en/of hier posten.

Alvast bedankt!

Arend
06-16361712

Wat is er met je trainingsbroek gebeurd?

Herbsgarden

He Arend! Op dit moment leent Martin mijn rokkostuum nog, maar als hij het niet meer nodig heeft mag jij het wel lenen. Zolang je het netjes terugbrengt (bijvoorbeeld gestoomd, zoals Martin heel netjes doet) hoef ik er niets voor te hebben. Neem maar contact met me op als je het kostuum wilt gebruiken.

En anders heb ik er ook nog wel eentje.

Kun je je witte P.I.M.P-pak niet aan? Succes met verder zoeken trouwens, ik heb helaas niks voor je in de aanbieding!

Die van mij is nieuwer dan die van Kruidhof, dus veel fijner. Verder dezelfde deal, laat 'm stomen en ik ben je man. Wil ik gelijk opmerken dat je ook nog dichter bij mij woont.

Herbsgarden

Die van mij is al vergeven en volgens mij heeft Arend ook al wat. Dus dat nieuwe pakkie mag je zelf gaan stomen, C&A.

Herbsgarden schreef: Die van mij is al vergeven en volgens mij heeft Arend ook al wat. Dus dat nieuwe pakkie mag je zelf gaan stomen, C&A.

haha prachtige grap, Jan ga es cabaret doen op een of andere GSV activiteit, je zit zo boordevol creativiteit dat het bijna mn neusgaten uitkomt!
Ik vind dit topic wel het toonbeeld van christelijkheid, iedereen leent nog liever dan de ander zijn rokkostuum uit, inclusief verkooppraatjes.
@Arend, ik heb geen rokkustuum, maar als ik er een had, was het vast de beste van allemaal en mocht je em zeker weten lenen, en stomen? Neej hoor, dat zou ik zelf wel even voor je doen.

Wat een relaxte mensen zijn jullie toch allemaal. Zoals Jan al terecht opmerkte ben ik reeds voorzien. Toch bedankt voor alle (al dan niet hypothetische) aanbiedingen. Mocht er iemand ooit een witte p.i.m.p.-smoking nodig hebben, dan hoor ik het wel.