Lientje - meidendag 15-06

Ichthus presenteert……………MeidenDag, vrijdag 15 juni 2007!

Thema? Looking Good, Feeling Great.
Voor wie? Women only!
Spreekster? Adriane Nieuwenhuizen
Waar? Waarschijnlijk de Lichtboei (infomail bij aanmelding)
Tijd? van 9:30 tot ?? in de late uurtjes!

Op deze dag komen verschillende dingen naar voren. We willen met deze dag dichter bij God komen, maar ook het ‘vrouw zijn’ komt aan bod. Het doel van deze dag is om je goed te laten voelen over jezelf, en te weten komen dat je een echte dochter van God bent. Jij mag er zijn om wie je bent!
Omdat dit iets is wat iedere vrouw nodig heeft, willen wij als organisatie ons niet beperken tot Ichthus. Dus nodig je nichtjes, zusjes, vriendinnen en medestudentes uit voor een geweldige dag.

Programma

  • Aanvang 9:30 uur
  • koffie / thee
  • Spreekster en napraten in groepjes
  • Uitgebreide lunch
  • Workshop 1: Nutrimetics
  • Pauze: koffie / thee
  • Workshop 2: Pimp your clothes
  • Verrassing
  • Maaltijd/ diner, koffie / thee
  • Film
  • Borrel

Deze geheel verzorgde dag (van koffie tot wijn, van chocola tot exclusief diner en van workshop tot bijbelstudie) kost maar €14.95!!!
Geef je op via meidenweekend@icht.nl (het was eerst een weekend en we gebruiken dit emailadres nog) of via 06 303 075 19.

We hopen je te zien op 15 juni!
De MeidenDagcie,
Willy van Urk
Karin Douma
Linet Weening
Leni ten Napel

PS: het is ook mogelijk om een dagdeel mee te maken, maar je wilt er natuurlijk gewoon de hele dag bij zijn? ;P

Tijd? van 9:30 tot ?? in de late uurtjes!

Nou, ik denk dat 11 uur wel laat genoeg is hoor!

Woehoe, right on!

pimp your clothes! Waar gaat het heen met de Ichtus..

Niet zo denigrerend jongens, even respect.

Grappig, al die mannen hier

Lientje - meidendag 15-06

yo aggie!
kom je ook? meidenweekend@icht.nl dus, neem maar lekker veel vriendinnetjes mee, want het wordt dus hartstikke leuk en knus...mmm meisjes....:D...meisjes zijn leuk!

ik dacht trouwens dat jij je internet er uit zou gooien om aan je scriptie te werken, of ben je al heel erg op geschoten :wink:
verder ben je wel lief hoor! :lol:

Lientje - meidendag 15-06

yo girlz!!!
wie heeft zich al opgegeven?? doen hoor! het wordt een superdag!

Lientje - meidendag 15-06

vandaag 'vergaderd' (meiden onder elkaar he?), maar er zijn nog geen GSV-meiden die zich hebben aangemeld...jammer hoor! komt dat nog??
Meld je aan meiden!!! de deadline hebben we ook vastgesteld: 8 juni, dus nog 2 weken.

Lientje - meidendag 15-06

Hey meiden van GSV

Na het geweldige gala van jullie te hebben mogen meemaken, hoop ik dat jullie ook mee willen doen met onze MeidenDag. Vanavond hopen Willy en ik bij jullie te zijn op de soos om even de interesse voor deze dag te peilen, en jullie's vragen te beantwoorden!

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast over ons zijn, als ik over jullie (nog steeds, gala was echt top!)

veelliefs namens de meidendagcie
Leni (galadate van Bert Kombrink)

Hmm, denk ik dat mijn schoonzusje constant achter het GSV forum zit, blijkt dat het toch Leni is..... :P

Lientje - meidendag 15-06 schreef: Leni (galadate van Bert Kombrink)

Amicae,
let wel, dit is de prinses van afgelopen dies natalis. Ik zou zulk een uitnodiging zeker niet in de wind slaan.

Lientje - meidendag 15-06

oei :wink: Ik had niet gedacht dat jullie dat nog zouden weten, maar idd... Ik voel me nog steeds zeer vereerd!

Maar op de MeidenDag ligt de nadruk dat iedereen een gouden appel is;)

veelliefs Leni

Lientje - meidendag 15-06
weenyman schreef: Hmm, denk ik dat mijn schoonzusje constant achter het GSV forum zit, blijkt dat het toch Leni is..... :P

Ik neem aan dat dit Adriaan is, en idd Linet was eerst hier aan het spammen, maar door omstandigheden kan zij dit niet meer doen. Vandaar dat ik het zelf weer doe. Ik hoop dat je niet al te teleurgesteld bent...