Feestcie VGSN-tq

Amicae amicique,

Graag willen wij u uitnodigen voor ons amicale feest, dat zal plaatsvinden op dinsdag 11 mei aanstaande. U bent vanaf 22u van harte welkom in Villa van Schaeck (ongeveer 2 minuten lopen vanaf het station).

Wilt u graag overnachten in Nijmegen, dan kunt u natuurlijk ook altijd even mailen voor een slaapplekje naar feestcie[at]vgsn.nl

We hopen u te zien op 11 mei,
met amicale groet,
Marieke van der Heide

Feestcie VGSN-tq

Ik zag net op ons forum dat wij uitgenodigd zijn op uw feest.
Dan hoop ik dat wij u eerst in Nijmegen mogen verwelkomen, aanstaande dinsdag 11 mei.
Gezien de lange afstand kunt u ons ook mailen voor een slaapplek via feestcie[at]vgsn.nl.

Tot gauw,
met amicale groet,
Marieke van der Heide

jammer dat het op dinsdag is.... hoewel..als Reinier nou rijdt, komen we met onze bk een heel eind.

Is nog iemand van plan om morgen die kant op te gaan?

En daarna me moeten verantwoorden bij de Senaat? Nee, dankje...

Ik neem aan dat onze nieuwbakken fiscus die kant op gaat? Die had plannen met de nijmegers komend jaar

N.B. Steendam

Ik wil wel heen, het liefst met een auto. Iemand? Als we dan met 5 pers zijn hoeft het ook allemaal niet zoveel te kosten.

Ik kon niet,.. Maar zijn er nog mensen wel gegaan? / hoe was het dan? iedereen verkleed? :)

Maarten kun je een kort verslag geven van de avond en hoe onze banden er nu voorstaan?