EJ

Amicae amicique,

u bent komende donderdag van harte welkom op de Soos der Kerken, de societeit van FQI. U kunt blijven slapen. Neem voor de zekerheid wel even een matje en een slaapzak mee, en natuurlijk uw zwembroek. Vrijdagochtend/middag gaan we brunchen en uitbrakken. Kom allemaal om de banden weer eens aan te halen.

Amicaliter!

Egbert Jan Tijssen
praetor corporis h.t.

PS: hatseklatse

Hartstikke leuk man. Ik ben erbij!

Toegegeven: ik ben geen held met flyers bewerken, maar hier is dan de aangepaste versie:

Ik ben er trouwens bij!

Lijkt me mooi, ik ben er bij. Mijn slaapplaats is al geregeld. Nu moet ik er alleen nog even voor zorgen dat ik op tijd in Kampen ben..

Ik ben dr bij. Ik slaap bij de eerste vrouwelijke predikant van de GKV.

Mag ik naast jou zitten in de trein, Rinze?

Ben erbij...

Beetje mij achterna reizen met zijn allen he, laat me met rust.

He Thijssen, vorig jaar heb ik lafjes laten lopen. Mag ik dit jaar nog wel komen? Het is nu veel dichterbij voor mij, maar ik ben geen lid meer.

Haal je me op? Bel me anders ff, ik heb je nummer niet meer.

Mooi idee, slechte timing...

Ik hoop er zeker bij te zijn... is er ook iets als een contactpersoon of gewoon überhaupt iemand die je kunt bellen?

Je mag mij altijd bellen Harm. Ik ben er sowieso.

Haaai, vanuit het pittoreske Zuidlaren de mededeling dat ik (helaas) geen reserve ben en dus morgenavond niet afreis richting Kampen. Tenzij ik onverhoeds vreemde drankjes naar binnen heb gewerkt, maar die kans acht ik vrij gering...

Theo, ouwe sjap. Je bent er gewoon bij... Ik ben er ook en ga nu eerst goed slapen...

Ik ben helemaal kapot terug uit Utrecht en moet daardoor Kampen verstek laten gaan. Iedereen die nog afreist naar Kampen (waar de rest van de Senaat op dit moment al is), mag 1 van die Senatoren opbellen voor meer informatie over de locatie e.d.

Vanaf het station: de brug over de IJssel nemen, min of rechtdoor tot je met je neus voor de bioscoop staat, rechtsaf het smalle steegje door, einde steegje linksaf. Dan rechtdoor (langs oa ING bank, handig om te pinnen), de gracht over, nog een meter of 50 doorlopen en dan bevindt de soos zich aan de linkerhand op de vierde verdieping ofzo van de TU.

Hoe is het toch mogelijk, dat moet ongelukken geven, die 4e verdieping. Je kan mij niet wijsmaken dat dominees in spee hun achtergrond niet eens willen wegdrinken.

Hannah schreef: Ik ben helemaal kapot terug uit Utrecht en moet daardoor Kampen verstek laten gaan. Iedereen die nog afreist naar Kampen (waar de rest van de Senaat op dit moment al is), mag 1 van die Senatoren opbellen voor meer informatie over de locatie e.d.

hannah, dat stelt me toch teleur.......!!!! Toch niet zolekker geslapen. Je had ook gewoon met de trein moeten gaan, er is niks zo fijn als om 7 uur 's ochtends brak in de trein te zitten!!!!

mensen tot vvond;)

Jullie zijn helden, het was weer mooi!

Weet je wie ik net zag Octr?

Ik vond het ook wel weer mooi, alhoewel het rustig was en de kerkklokken al vroeg begonnen te luiden...

Het was inderdaad genieten met onze mannenbroeders.