Armani

Ivm mijn verhuizing naar een burgerhuis in verweggistan zijn er een aantal spullen waar ik vanaf moet.

Ten eerste: een Gazelle fiets! Alle voordelen op een rijtje:

  • hij doet het nog
  • damesfiets: gemakkelijke instap
  • authentieke Geel-bel
  • 2 werkende versnellingen
  • grote fietstassen

Nadelen:

  • het achterspatbord is weggeroest, tenzij je er een nieuwe op zet wordt je nat als je door plassen ed heenfietst.
  • hij rammelt een beetje

    Zie en . Voor een lekkere fles wijn mag je hem meenemen.

Daarnaast heb ik nog een staan, hij is blauw, nog netjes. Zit redelijk goed, en je kunt hem dus ook nog uitklappen om er een 2-pers slaapbank van te maken.
Doe een leuk bod!

Alles is af te halen aan de Parel, vóór woensdag 21 maart want dan ga ik verhuizen.

Marrita

Ik wil de fiets graag!

Prima, ophalen kan op maandag of dinsdag. Kom maar eens langs (Parel 54). Je mag vantevoren ook wel bellen, maar bel dan Gerrit.

khak!!

Is de bank nog af te halen? Ik heb wel interesse:)

Ah, doe die fiets maar naar Philip inderdaad. Die jongen z'n band is al een paar maanden lek. Resultaat is dat hij vaak met de bus gaat, welke hij dan standaard mist. Erg vervelend dus.
Verder is hij vanwege dezelfde lekke band een keer naar Zuidhorn gelopen, ook erg vervelend natuurlijk.
Als je band lek is, kan je beter maar direct een nieuwe fiets nemen.

Bruins schreef: Ah, doe die fiets maar naar Philip inderdaad. Die jongen z'n band is al een paar maanden lek. Resultaat is dat hij vaak met de bus gaat, welke hij dan standaard mist. Erg vervelend dus. Verder is hij vanwege dezelfde lekke band een keer naar Zuidhorn gelopen, ook erg vervelend natuurlijk. Als je band lek is, kan je beter maar direct een nieuwe fiets nemen.

in plaats van hem aan iemand te verkopen die geen fiets heeft. heel logisch.

Je moet er gewoon sneller bij zijn Elsa
First come, first served

Je moet een Roorda nooit tarten. Niet dat ik het feit dat Roorda zijn bandjes niet plakt niet geheel goedkeur; maar dat hij straks zijn mannelijkheid mag laten zien om die banden wél te plakken, en dan zijn nieuwe fiets, niet geheel toevallig een damesfiets, kan schenken aan een dame in nood; Chapeau Philip. Ik zou hem trouwens nog een jaartje in je kelder zetten, iets met een prachtig aanzoek voor DIES

Alaberto schreef: ...en dan zijn nieuwe fiets, niet geheel toevallig een damesfiets, kan schenken aan een dame in nood; Chapeau Philip. Ik zou hem trouwens nog een jaartje in je kelder zetten, iets met een prachtig aanzoek voor DIES

Schrikkeljaar, snel weggeven dus!

AlwinS schreef:
Alaberto schreef: ...en dan zijn nieuwe fiets, niet geheel toevallig een damesfiets, kan schenken aan een dame in nood; Chapeau Philip. Ik zou hem trouwens nog een jaartje in je kelder zetten, iets met een prachtig aanzoek voor DIES

Schrikkeljaar, snel weggeven dus!

Daarom staat er ook 'nog een jaartje in je kelder zetten' Alwin..

Alaberto schreef:
AlwinS schreef:
Alaberto schreef: ...en dan zijn nieuwe fiets, niet geheel toevallig een damesfiets, kan schenken aan een dame in nood; Chapeau Philip. Ik zou hem trouwens nog een jaartje in je kelder zetten, iets met een prachtig aanzoek voor DIES

Schrikkeljaar, snel weggeven dus!

Daarom staat er ook 'nog een jaartje in je kelder zetten' Alwin..

Ik neem het terug, sorry Albert. Ik dacht dat je met een jaar een figuurlijk jaar bedoelde als in de volgende dies...

Wie stopt zn fiets nou in de kelder.. Daar heb je toch een schuurtje voor?

Ik beschik over maar liefst één kelder FJ en over maar liefst nul schuurtjes.

Rosalie schreef: Is de bank nog af te halen? Ik heb wel interesse:)

Zeker! Wou je hem vandaag of morgen komen bekijken?

Roorda schreef: Je moet er gewoon sneller bij zijn Elsa First come, first served

Nou, zo snel ben je anders niet ;) als je hem vandaag niet op komt halen gaat ie alsnog naar Elsa!

Typisch Philip, die fiets kun je beter vandaag nog aan Elsa geven.

JAaaaaaaah!:)

Oei, ik lees nu pas aan welk een rampspoed ik ontkomen ben. Maar het gaat er natuurlijk om dat ik m snel gereserveerd had.
Robert hou uw muil:

"Alles is af te halen aan de Parel, vóór woensdag 21 maart want dan ga ik verhuizen."

"Prima, ophalen kan op maandag of dinsdag. Kom maar eens langs (Parel 54). Je mag vantevoren ook wel bellen, maar bel dan Gerrit."

De bank staat nog steeds in de aanbieding, Gerrit heeft de sleutel van de fietsenkelder waar hij in staat. Liefhebbers?

De bank staat er nog. Ik heb de sleutel van de fietsenkelder waar het staat, maar die moet binnenkort ook ingeleverd worden. Als ik deze week niets hoor gaat het naar de kringloop.