Duo´s? Net was het nog wat anders.... 8) 8)

Duo´s? Net was het nog wat anders.... 8) 8)

lol, daarom vroeg ik juist ook jullie.

Eva schreef: Duo´s? Net was het nog wat anders.... 8) 8)
Gea schreef: Duo´s? Net was het nog wat anders.... 8) 8)

LOL :roll:

Alladin schreef: hum... zowel atv als vgse kennen geen feest op 1 april, dus thema is iig erg mysterieus....

zou wel een geslaagde grap zijn als het echt niet doorgaat... :!:

nee, das stom. maar gaat wel door denk ik, dr komen gewoon veel mensen en anders forceren we die deur wel.. als t wel georganiseerd is is trouwens n PR van likmevestje.

minkcie schreef: [..] zou wel een geslaagde grap zijn als het echt niet doorgaat... :!:

over grappen gesproken: er schijnt op de grote markt vanmiddag ook iets te gebeuren...
maar goed dat heeft verder niets met dit topic te maken. (sry)

als je niet gelooft dat er een feest is kom je toch om 0:00 uur, dan is het ook geen 1 april meer...

Knapzak schreef: ja robbert kwam gisteravond met het thema: duo's. hij gaat met wouter als tom en jerry, ik schijn met Simon als asterix en obelix te gaan...

wouter gaat toch echt als man in black....

Wie wil samen met mij een duo vormen?

Waar waren al die duo's dan vanavond??

Het was trouwens echt geen grap hoor, het was een heel gezellig feestje, alleen laf dat zoveel mensen bang waren voor een grap en niet durfden te komen.

Nieuwe VGSE, succes ermee!!

VGSE, heel erg bedankt hè! Mooi feest en een mooi jaar!

(Alleen jammer dat die laatste meter niet meer uit het gratis fust kwam...)

zo... dat was het dan.

Ik heb me vaak vermaakt op soos, maar nog nooit zo goed als afgelopen jaar :wink:

Ik wens Arjan, Mark, Rolf, Simon, Marijke en Wouter net zo veel plezier toe als ik afgelopen jaar heb gehad. Veel succes en tot soos.

Kris, Evaline, Rolf, Harry en Allert, bedankt voor het afgelopen (half)JAAR. het was top.

yo en nu ga ik naar bed... Sooscie (in het bijzonder Lennert, bedankt hè!!)

Oh, de soos zag er zo mooi uit... :o

Koos L schreef: VGSE, heel erg bedankt hè! Mooi feest en een mooi jaar! (Alleen jammer dat die laatste meter niet meer uit het gratis fust kwam...)

is ie op? dan hebben jullie wel rap doorgewerkt :D mooi zo! was n tof feestje. en ouwe vgse bedankt voor t afgelopen jaar!

[offtopic]Daarom niet.[/offtopic]