MissT

Omdat ik een tijdelijke baan heb gevonden in Utrecht wil ik mijn kamer graag (onder)verhuren voor de periode van 1 maart tot 1 augustus, met een reële kans dat je de kamer daarna kan houden.

De kamer komt vrij aan de Aquamarijnstraat 643 (Vinkhuizen, blauwe flat) en is de grote kamer. Deze kamer is 26m2 en de huur incl. is ongeveer 210 euro, (we krijgen huursubsidie) een bodemprijsje dus. Je deelt met elkaar een badkamer, wc en keuken.

Je krijgt er twee vrouwelijke, gezellige huisgenootjes (ex-GSV’er) bij, de ene afgestudeerd de andere bijna, bij wie je woont in het prachtige Vinkhuizen (steenworpafstand van het Zernike, slechts 15 minuten naar de UB).

We zijn op zoek naar een vrouwelijk, christelijk huisgenootje. Dus heb je interesse, stuur me dan een berichtje via facebook of mail: tynihoving@hotmail.com.

Groetjes,

Gerdine, Saakje en Tiny

Mijn neef zoekt ook nog een tijdelijke kamer. Hij is dus geen vrouw, maar wel christelijk. Ik kan hem eventueel wel vrouwelijk trekjes aanleren. Kan ik dan jouw mailadres doorgeven of is moet ik jullie seksediscriminatie strikt serieus nemen? In jouw mailadres trouwens zijn twee letters omgedraaid, hoort dat?

JORRoth schreef:
In jouw mailadres trouwens zijn twee letters omgedraaid, hoort dat?

Ik kan alvast bevestigen dat dit laatste klopt.

Alle belangstelling is welkom, ook die van je neef.