Arnold

De Dies Natalis zit eraan te komen naar het schijnt, tijd om nogmaals te proberen mijn smoking van de hand te doen. Een dies bezoeken zit er voor mij niet meer in.

Voordeel van een smoking boven rokkostuum? Goedkoper, meer Bond-likeness en velen staat een smoking beter qua postuur dan een rok. Verder geldt een smoking vanzelfsprekend als het ultieme statement in tijden van rookverboden. Cigaren en dies horen bij elkaar als Kaïn en Abel.

Voor €50,- is hij van jou, bestaand uit een colbert, pantalon, klassiek licht cremekleurig overhemd (licht geribbeld bij de knoopsgaten) en een luxe pochet. Alleen een strikje zul je zelf nog moeten regelen.

De exacte maat weet ik niet, maar ik ben een man van 1,81 meter lang, voor zover bekend normaal postuur en blauwe ogen.

Bel of mail even als je wilt langskomen om te passen.

Groeten,
Arnold

Arnold schreef: .... Cigaren en dies horen bij elkaar als Kaïn en Abel. ...

Beetje jammer dat de één de ander dan neersloeg....

Skippy schreef:
Arnold schreef: .... Cigaren en dies horen bij elkaar als Kaïn en Abel. ...

Beetje jammer dat de één de ander dan neersloeg....

...maar naar verluidt was de aanleiding hiervan jaloezie over het feit dat de één z'n rook wel stijlvol was en dat van de ander niet. Opnieuw een belangrijk puntje dus voor het gedrag tijdens de dies.

Overigens is de smoking nog steeds beschikbaar, bellen of mailen kan!

Update! Nog steeds te koop, je mag bellen of mailen.

Smokings zijn voor obers.

Neemt iemand deze even over? Dan kan ik bij die persoon bier bestellen, ideaal.

Klinkt allemaal heel tof, maar je mag zoals bovenstaande jochies ook als begrafenisondernemer. Hartstikke stijlvol.

en als je een smoking nou eens mooier vind dan een rokkostuum.. als ie een beetje van mijn maat was, was ik geinteresseerd.

Ik zoek nog een outfit.
Ik ben een leuke jongen met normaal postuur, 1,84 meters lang en opzoek naar een goedkope outfit in deze barre economische tijden. Ik wil wel een keer komen passen.

Prima, je mag me er wel over mailen wanneer je kunt (vrijdag uitgezonderd). Het mailadres staat wel in mn profiel.

TheoSikkema

Shit, laat vrijdag nu net die ene dag zijn dat Michel niks te doen heeft!

Ik ben ook wel geïnteresseerd.
Dus als Michel hem nog niet heeft gereserveerd kom ik graag een keer langs.
Ik ben een iets kortere jonge man: 1.78?, maar de blauwe ogen zijn aanwezig.
dus dat zal geen probleem zijn..
Dus als het niks wordt met Michel hoor het graag...