NienkeBraam

Hallo GSV!

Het duurt nog even voordat het zo ver is, maar ook in het jaar 2020 is er weer een Passion Week! Voor wie het niet weet: dit is een week vol interessante lezingen tijdens de lunch en in de avond over onderwerpen die te maken hebben met het christelijk geloof. Dit jaar zal dat plaatsvinden van 2 - 5 maart. Schrijf het in uw agenda en zorg ervoor geen lunchdates en -afspraken plant in deze dagen.
Op dit moment zijn we druk bezig met het concretiseren van het thema, dat we in januari zullen onthullen.

Zonder Gods zegen wordt de Passion Week niet een groot succes, dus wil je helpen door voor de zegen over deze week te bidden? Hier: http://eepurl.com/bMjsL1 kan je je subscriben voor de Prayermail die je (twee)wekelijks krijgt waarin we onze gebeds- en dankpunten delen. Tevens ontvang je dan een kijkje achter de schermen.

Dit was het voor nu!

Groetjes van het Passion Team 2020

NienkeBraam

Ha GSV!

Inmiddels zijn de voorbereidingen voor de Passion Week in volle gang. Wat en hoe precies kunt u lezen in de volgende Prayer Mail: http://eepurl.com/bMjsL1.
We hebben vrijwilligers nodig die ons helpen tijdens de week, dus als je dat wil, dan mag je me een appje sturen. Maar we vragen ieder van jullie om één ding voor ons te doen dat weinig tijd kost en toegevoegd kan worden aan je dagelijks gebed.

Wil je bidden voor 2/3 mensen die tijdens de Passionweek, op welke manier, dan ook geraakt mogen worden door het evangelie? Denk daarbij aan studiegenoten, vrienden of familie.

Dat was het voor deze keer. Binnenkort onthullen we het thema!

Groetjes van het Passion Team 2020

NienkeBraam

Hallohallo!

Daar ben ik weer met een update over de Passion Week. Deze gaat namelijk over precies 3 weken van start in Groningen! Het thema van deze week is inmiddels al bekendgemaakt en te zien in het dit filmpje
(nu wel met geluid).

Hieronder staat de poster die tijdens deze week hoort. Zodra ik de programmaposter heb, zal ik deze ook met jullie delen.
beschrijving

Dan heb ik nog twee vragen voor jullie:

  1. Willen jullie met ons bidden voor studenten in Groningen en een succesvolle Passion Week?
  2. Hoe kan jij jouw talenten gebruiken tijdens de Passion Week? Opgeven voor specifieke taken of juist eigen ideeën kan hier.

Heb je nog vragen? App, bel me of spreek me aan op soos, ben er deze week vaak te vinden!

Groetjes, ook namens het Passion Team,
Nienke

NienkeBraam

Zoals beloofd:

beschrijving

NienkeBraam

Heeft u nog focus? (dan heeft u misschien wel gezien dat er ook een paar kleine foutjes in de bovenstaande poster zitten)

Natuurlijk weet u dat de Passionweek van 2-5 maart is, maar weten de mensen uw sociale kringen dit ook? Deel het met vrienden, familie en iedereen die in en nabij Groningen is.

En denk nog eens na over de volgende twee vragen:

  1. Voor wie bid jij?
  2. Hoe kan jij jouw talenten gebruiken om de Passion Week tot een succes te maken?

Joee

NienkeBraam

Hallo GSV!

Natuurlijk weet u allemaal dat volgende week de Passionweek begint. Wij hebben er al veel zin in, u ook? Het ontbreekt ons nog wel aan een aantal vrijwilligers die ons (vooral tijdens de lunch) kunnen helpen. Voel je niet verplicht, maar alle hulp die je ons kunt geven is heel erg welkom. (Ook in de vorm van opbouwen, afbreken, serveren etc.).

Verder heb ik nog een ander leuk event die ik graag met jullie wil delen. A.s. vrijdag organiseert Vineyard church (internationale studenten in Groningen) het event Dial a Donut in o.a. de UB. Studenten kunnen dan vragen over het christelijk geloof + locatie sturen d naar een mobiel nummer en dan komt er iemand met een donut om over die vraag te praten. Dus deel dit met je medstudenten en wie weet kunnen er zo gesprekken ontstaan die mensen dichter bij God brengen. Hier kunt u het facebookevent vinden:
https://www.facebook.com/events/763466620807307/

En wat is een event nou zonder een poster:
beschrijving

NienkeBraam

Afgelopen donderdag op soos kreeg ik een ongelooflijk goeie suggestie van Sikke, namelijk om een tikkie te sturen voor de kosten voor een financiele bijdrage aan de Passionweek. Dus bij deze als je ons financieel wil ondersteunen:

Wil je me betalen voor Passionweek 2020 GET REAL. Kies zelf het bedrag via
https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=BBKsSSFIRt26gb1f9Ipt2A

Alvast bedankt!

NienkeBraam

Beste GSV,

Nog twee dagen, dan is het zover, dan beginnen we met de Passionweeek. Hier kan je nog een leuk filmpje zien van een minuut die je ook met al je medestudenten kan delen. Elke dag is er dus keuze uit drie verschillende talks! Rooster is hierboven wel te vinden.

Verder wil ik jullie graag nog even wijzen op de dienst die a.s. zondag om 19.30 in de Jeruzalemkerk gehouden zal worden. In deze dienst wordt speciaal aandacht gegeven aan de Passionweek, maar het is ook gewoon een RE:Start dienst die elke maand wordt gehouden. Het thema is: Get Real with Jesus, a call to mission. Hierbij een leuk postertje:

beschrijving

Ik hoop jullie te zien komende week met of zonder je medestudenten, en als je nog tijd over hebt mag je me altijd appen om te komen helpen😊. En bidden is natuurlijk ook altijd een fijne bemoediging. Elke ochtend beginnen we om half 9 met gebed in het NSG-pand, dus dan ben je ook van harte welkom.

Lieve groeten,
Namens het Passionteam 2020,
Nienke

NienkeBraam

Vandaag begint de Passionweek! Zet je zelf op interested/going in de facebook-events en volg ons op insta. Kom langs en neem je medestudenten mee, er is keus genoeg:

beschrijving

SimonVanLoon

NienkeBraam schreef:

beschrijving

Leuk, maar wat is de gedachte achter dit logo? Het lijkt wel een Soviet propoganda poster.

NienkeBraam

Ha GSV!

Nu we bijna halverwege zijn kan ik jullie wel even op de hoogte houden van wat er gebeurt.
Als eerste: er zijn gsv'ers die langskomen! Wat leuk! Je bent van harte welkom:) En er is gratis voedsel, dus neem je studievrienden mee, geniet en ga in gesprek!
Hoe het er aan toegaat? Dat kan je zien in de video die elke dag wordt gemaakt. Hier is die van gisteren. En volg ons op insta, we zijn lekker actief in de stories:)

Volgende talks:
Vanavond om 19.30 (UB), maar dan zit je natuurlijk in de Watertoren
Morgenmiddag: 12.30 1ste verdieping UB
Morgenmiddag: 13.00 Aula VanDoorenVeste Zernike
Morgenavond: 19.30 4de verdieping UB
Tot daar!

Groet'n van het Passionteam

Ps. Als je antwoord wil op je vraag Simon, moet je bij Re:Start zijn, hebben wij helaas geen invloed op gehad

NienkeBraam

Hallo GSV,

Nog een laatste keer een post van mij hier. Bij deze wil ik even zeggen dat ik, samen met mij team, erg tevreden ben over hoe de Passion week verlopen is. Ook op jullie, GSV, ben ik trots! Hoe klein de hulp ook was, weet dat hulp van elke hand gewaardeerd is.
Thanks!

Groetjes namens het Passionteam