Klarien

amicae amicique en anderen,

donderdag wordt, zoals jullie nu vast wel weten, Outreach 2008 gehouden. Voor een project met daklozen zijn we opzoek naar gourmetstellen. Wie o wie heeft een gourmetstel dat we mogen lenen?
Reacties mogen hier op het forum, naar outreachgroningen@gmail.com of naar mijn telefoon.

Klarien

ik weet dat ze bij Harmen Huls er eentje hebben. Ik kan je alleen helpen met een mini-wokset (4 pannetjes en een rekje waar twee pannetjes op passen, op van die spiritusbrandertjes). Succes!

Klarien schreef: amicae amicique en anderen, donderdag wordt, zoals jullie nu vast wel weten, Outreach 2008 gehouden. Voor een project met daklozen zijn we opzoek naar gourmetstellen. Wie o wie heeft een gourmetstel dat we mogen lenen? Reacties mogen hier op het forum, naar outreachgroningen@gmail.com of naar mijn telefoon. Klarien

gourmetstellen voor daklozen? vergeet dan niet een stopcontact erbij te geven, want die heb je niet overal. Kan je niet beter een aantal lekker warme winterjassen bijelkaar verzamelen?

Roel, meer van die grappen.

Wij hebben er hier één staan, mag daarna doorgestuurd worden naar Gerben en Bastiaan