JP.

is die grijze joggingbroek toch nog ergens goed voor...

mmh qua muziek moet je er al om 22:00 uur bij zijn, om een beetje plezier te hebben.

Neger

ik eet tenminste geen 16 eieren als ontbijt.

Henk-Jan schreef: mmh qua muziek moet je er al om 22:00 uur bij zijn, om een beetje plezier te hebben.

Sinds 20 september wordt er zeker alleen maar hiphop en r&b gedraaid bij jullie..

N.B. Steendam

Doet de atv ook mee ofzo? Aangezien ik een atv'er op de (overigens mooie!) poster zie staan...

Dat ziet er heel relax uit mensen!

heerlijk, ben alvast aan t voorbereiden: DJ Zany Science religion

Vette line up zeg!

Naast een vette line up is er ook een vette laser-show! Als de muziek je niet ligt, dan misschien wel licht.
Verzoeknummers kunnen in dit topic worden geplaatst en worden dan misschien wel gedraaid.

Jeckyll&Hide - Frozen Flame mag niet ontbreken. Kun je Jeckyll&Hide met Frozen Flame draaien? Ik zou graag Frozen Flame van Jeckyll&Hide willen horen. Jeckyll&Hide - Frozen Flame, niet vergeten!

haha vergeet je duwboot linda niet harmen/
maar heel tof bedacht, jammer dat ik het moet missen

Haha duwboot Linda, historisch moment was dat, wie weet het niet.
The Prodigy met No Good is ook wel een aanradertje trouwens.
En ik geloof dat Broeks Megara - Hands Up wilde horen.

Neophyte - thunderdome 2003 ?

Leuk Hans, je blijft helemaal tot het einde!

Kraker schreef: En ik geloof dat Broeks Megara - Hands Up wilde horen.

Wil ik dat? Ik wil graag sentimentele muziek, van vroeger uit het feest. Ringeling van Gebroeders Ko etc. En een toeter door elk nummer heen. O ja en ik heb gehoord dat Bert ook komt, dus dan kan East 17 met Stay Another Day niet ontbreken.

Ja dat wil je.
En 2Unlimited met Jump for Joy mag absoluut niet ontbreken.

dan wil ik onder dat nummer sooscie draaien. komen er ook nog meer van die gouden ouwetjes? voor het trance gedeelte mag gouryella-ligaya niet ontbreken. wat mij betreft gooi je er ook een hele cd van Explosive car tuning in.

Showtek - Three the hard way
Showtek - Colours of the harder style