Koning Drietand

leuk tv kastje gratis af te halen, maar een beloning (stickers bijvoorbeeld) sla ik nooit af, waar ook ruimte is voor cd's en dvd's. op de cd vakjes zitten al stickers voor kerstmuziek en orgelmuziek en licht muziek enz. maar deze zijn eventueel te verwijderen. achterin de kast zit een gat voor steckers van dvd speler en stereotoren.
hij is 95,5 cm breed, 69 cm hoog en 41,5 cm diep. We willen er snel van af dus reageer maar direct als je wel belangstelling hebt. je kunt hem direct ophalen op nieuwstraat 65.
foto's:

ik heb misschien nog wel 2 broertjes die hem willen hebben. Welke kleur heeft ie?

:) Ziet er ook erg geschikt uit als platenkast, pick-upje er boven op, platen onderin, wat cd's erbij...
Is ie nog beschikbaar?

Koning Drietand

Hij is zeker nog beschikbaar. dus als je belang hebt dan mag je hem komen ophalen vandaag is er wel de hele dag iemand thuis als je hem direct wil en anders kan het ook nog wel later, maar we willen er wel zo snel mogelijk van af.

@ Bastiaan: Lodewijk en Alexander hoefden hem allebei niet dus volgens mij hadden ze geen belang. voor de kleur kun je ook even de foto's bekijken, maar het zal wel lichtbruin iets zijn. ik ben niet zo goed in kleuren exact te definiƫren.

als ie niet zo hoog was zou ik hem direct opkomen halen, maar ja dat ie dus wel

Koning Drietand

je kunt een gedeelte weg branden

weg branden is wel heel drastisch

Koning Drietand

is die wel kleiner

maar ook zwarter

Koning Drietand

hoef je hem niet meer te verven.

Lech Walesa

Is hij nou al weg of is hij nog steeds beschikbaar?

Ik ga hem zo ophalen :)

Koning Drietand

hij is dus nog niet weg, maar ook niet meer beschikbaar.

he jammer ik was net geinteresseerd geraakt in een afgebrand zwart tvmeubeltje

Koning Drietand

balen volgende keer beter.

Koning Drietand

Hij is definitief weg heb hem kunnen ruilen voor 4 stickers lijkt mij een goede deal.