mies

Hallo collega's

Hier een mededeling van een collega-concierge uit Almere,
Ik ben concierge bij de Marcanti college in Amsterdam en ik wil de concierge uit zijn stofjas halen.
Dat wil zeggen ik vind dat de concierge een beetje onderschat wordt en best wel wat aandacht mag krijgen, vooral op dit moment is de concierge erg belangrijk voor de veiligheid binnen en buiten de scholen en laten we niet vergeten de socialele contacten net de leerlingen en docenten met duidelijk in mijn ogen voorop gesteld de leerlingen.
Ik heb een internet site gemaakt voor de concierges van Nederland, dit ben ik gaan doen nadat ik ben gestart met een opleiding pedagogische concierge en heb duidelijk waargenomen dat de concierges eigenlijk allemaal dezelfde ervaringen hebben op school en misschien is dit wel eens leuk om die ervaringen uit te wisselen via internet.
Het adres is dan ook http://groups.msn.com/ConciergesvanNederland en natuurlijk voor ieder wat wils.
Ik hoop dan ook dat er veel aanmeldingen komen op deze site met wat leuke foto's of links.

Vriendelijke groeten,
Michel Schmidt uit Almere-haven

euh.. collega's? Mwojahnounee...
Anyways: respect to the concierges!

Kiffen schreef: euh.. collega's? Mwojahnounee... Anyways: respect to the concierges!

Restecp!!

Als plaatsvervangend beheerder (voor drie dagen) van het universitaire pand aan de St. Walburgstraat voel ik mij uiteraard aangesproken. Inderdaad is het zo dat de veiligheid in zo een pand soms ver te zoeken is en uiteraard is een beheerder de persoon bij uitstek om samen met het verantwoordelijke bestuur(sorgaan) hier krachtig voor op te treden.

Echter zonder gekheid: ik vind het skitterend dat iemand een bericht op een forum zet waar echt niemand in geïnteresseerd is.

Geile opsodemieter, en nu wegwezen! Skitterend!

Perikles schreef: geile opsodemieter, en nu wegwezen! Skitterend!

Lang leve Robert Westhof!!